1
Perioada de actualizare
de la 30.08.2024 13:36
până la 18.09.2024 09:55
2
Propunerea ofertelor
de la 18.09.2024 09:55
până la 27.09.2024 08:55
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 14 360 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 aug 2024, 13:36 - 18 sept 2024, 9:55
Perioada de depunere a ofertelor: 18 sept 2024, 9:55 - 27 sept 2024, 8:55
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
30 aug 2024, 12:55
Data ultimilor modificări
9 sept 2024, 11:00
Valoarea estimată (fără TVA)
14 360 000 MDL
Achizitii.md ID
21272970
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
21 oct 2024 13:33 - 22 sept 2025 13:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G116 R30 – Alava – Volintiri – frontiera cu Ucraina km 20,28-21,80 și G114 G113 – Talmaza – Olănești – R31 km 23,74-25,11, amplasat teritorial în raionul Ștefan Vodă CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
30.08.24 13:36
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
30.08.24 13:36
duae g116 r30 ștefan vodă.doc
Documentele la ofertă
-
30.08.24 13:36
cs modificat g114, g116 stefan-voda.docx
Documentele la ofertă
-
9.09.24 11:00
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CREDO INDUSTRY

Preţul ofertei: 11 813 656,95 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1725011777377 din 29.10.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1725011777377 din 27.09.2024, în vederea achiziționării lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G116 R30 – Alava – Volintiri – frontiera cu Ucraina km 20,28-21,80 și G114 G113 – Talmaza – Olănești – R31 km 23,74-25,11, amplasat teritorial în raionul Ștefan Vodă, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic „Credo Industry ” S.R.L. a propus cel mai mic preț de 11 813 656,95 (unsprezece milioane opt sute treisprezece mii șase sute cincizeci și șase, 95 bani) lei fără TVA și 14 176 388,35 (paisprezece milioane una sută șaptezeci și șase mii trei sute optzeci și opt, 35 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul serviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 pct. (8) din Legea prenotată autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 11 883 463,51 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IRINDA PRIM

Preţul ofertei: 11 918 563,61 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 12 440 296,86 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Preţul ofertei: 13 221 323,71 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări