Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21272144
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
700 209,56 MDL
Perioada clarificărilor:
26 aug 2024, 16:20 - 31 aug 2024, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 aug 2024, 17:00 - 12 sept 2024, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Achiziționarea lucrărilor de termoizolare a fațadei Blocului alimentar și a fațadei Blocului Sălii de conferințe al IMSP Spitalul raional Leova.
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. 1 lit. (g):
Grupul de lucru pentru achiziții al IMSP Spitalul raional Leova s-a întrunit în ședință pentru constatarea faptului imposibilității încheierii contractului, precum și a anulării procedurii de achiziție, din următoarele motive:
Analizînd minuțios caietul de sarcini, devizul de cheltuieli și documentația standart a procedurii de achiziție, s-a constatat faptul că, nu au fost incluse următoarele lucrări:
1. Transportul, prin purtare directa, al materialelor comode, avind peste 25 kg, pe distanta de 50 m.
2. Demontarea elementelor de acoperis - burlane.
3. Sisteme de burlane prefabricate, tip BRASS, din tabla (din materiale doar dibluri 12x80/8x180.
4. Etc.
Membrilor grupului de lucru au mai depistat că în devizul general, nu au fost incluse și alte lucrări suplimentare și auxiliare care sînt principale și necesare în cadrul îndeplinirii calitative a lucrărilor preconizate și care nu au fost prevăzute și preconizate în actele standart. Lucrările omise din caietul de sarcini și devizul de cheltuieli sînt stringente și necesare, fără de care se face imposibil efectuarea lucrărilor preconizate. Omiterea acestor lucrări va duce la efectuarea de lucrări suplimentare, ceia ce duce la încălcarea prevederilor art.7 lit. (a) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 ,,privind achizițiile publice”, care menționează:
,, Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii:
a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;…”.
Urmare a celor relatate, grupul de lucru pentru achiziții a decis de a anula procedura de achiziție și de a întocmi un nou deviz de cheltuieli pe obiectul respectiv cu întroducerea tuturor lucrărilor necesare.
Grupul de lucru pentru achiziții al IMSP Spitalul raional Leova s-a întrunit în ședință pentru constatarea faptului imposibilității încheierii contractului, precum și a anulării procedurii de achiziție, din următoarele motive:
Analizînd minuțios caietul de sarcini, devizul de cheltuieli și documentația standart a procedurii de achiziție, s-a constatat faptul că, nu au fost incluse următoarele lucrări:
1. Transportul, prin purtare directa, al materialelor comode, avind peste 25 kg, pe distanta de 50 m.
2. Demontarea elementelor de acoperis - burlane.
3. Sisteme de burlane prefabricate, tip BRASS, din tabla (din materiale doar dibluri 12x80/8x180.
4. Etc.
Membrilor grupului de lucru au mai depistat că în devizul general, nu au fost incluse și alte lucrări suplimentare și auxiliare care sînt principale și necesare în cadrul îndeplinirii calitative a lucrărilor preconizate și care nu au fost prevăzute și preconizate în actele standart. Lucrările omise din caietul de sarcini și devizul de cheltuieli sînt stringente și necesare, fără de care se face imposibil efectuarea lucrărilor preconizate. Omiterea acestor lucrări va duce la efectuarea de lucrări suplimentare, ceia ce duce la încălcarea prevederilor art.7 lit. (a) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 ,,privind achizițiile publice”, care menționează:
,, Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii:
a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;…”.
Urmare a celor relatate, grupul de lucru pentru achiziții a decis de a anula procedura de achiziție și de a întocmi un nou deviz de cheltuieli pe obiectul respectiv cu întroducerea tuturor lucrărilor necesare.
Data anulării
3 sept 2024, 9:47
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Ștefan cel Mare 63
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2024, 16:20
Data ultimilor modificări
3 sept 2024, 9:47
Achizitii.md ID
21272144
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
27 aug 2024, 10:47
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Pizitia 18 si 37 (CI21B) - ce dimensiuni si ce fel de gresie va fi folosita?
Răspuns (28 aug 2024, 08:19):
Bună ziua!
Prin prezenta, Administrația IMSP Spitalul raional Leova, la solicitarea dvs. electronica din data de 27.08.2024, Vă comunică următoarele:
1. În cadrul Caietului de sarcini la pozițiile nr. 18 și nr. 37 de către administrația instituției medicale a fost indicată și nominalizată dimensiunile la pozițiile indicate supra.
2. În ceia ce privește gresia folosită - astfel de chestiuni vor fi coordonate de către antreprenorul cîștigător cu beneficiarul în timpul executării lucrărilor.
Vă mulțumim !
Data:
27 aug 2024, 10:53
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Pozitia 2 si 21 (RpCP35B) - glafuri din aluminiu pentru ferestre - fara pretul?
Răspuns (28 aug 2024, 08:19):
Bună ziua!
Prin prezenta, Administrația IMSP Spitalul raional Leova, la solicitarea dvs. electronică din data de 27.08.2024, Vă comunică următoarele:
Prețul la pozițiile indicate de dvs. se pun de către participanții la procedurile de achiziții publice - însă nu de către autoritățile contractante.
Vă mulțumim!
Data:
28 aug 2024, 09:39
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Pozitia 2 si 21 (RpCP35B) - glafuri din aluminiu pentru ferestre - fara pretul? Astai pozitia de demontare, dar in F5 este si material, pozitia 21 a fost modificata. Concretizati cu divizierul
Răspuns (29 aug 2024, 09:46):
Bună ziua!
Prin prezenta, Administrația IMSP Spitalul raional Leova la solicitarea dvs. electronică din data de 28.08.2024, Vă comunică că pentru elucidarea tuturor întrebărilor apărute a Anexat Forma nr.2 la lucrările anunțate și pentru a face elucidările de rigoare. Vă mulțumim!
Data:
28 aug 2024, 11:58
Subiectul întrebării:
Atenție
Întrebare:
Stimata Autoritate Contractantă vă rugăm să publicati caietul de sarcini desfășurat.
Vă rog să respectați prevederile Legii 131/2015 privind achizițiile publice și anume art. Articolul 40 alin. (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili în documentaţia de atribuire orice cerinţă, criteriu, regulă şi alte informaţii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire.
Răspuns (29 aug 2024, 09:46):
Bună ziua!
Prin prezenta, Administrația IMSP Spitalul raional Leova la solicitarea dvs. electronică din data de 28.08.2024, Vă comunică că pentru elucidarea tuturor întrebărilor apărute a Anexat Forma nr.2 la lucrările anunțate și pentru a face elucidările de rigoare. Vă mulțumim!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK