1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2024 10:47
până la 01.09.2024 12:31
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2024 12:31
până la 06.09.2024 12:31
3
Licitaţie
de la 09.09.2024 15:00
până la 09.09.2024 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 416 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2024, 10:47 - 1 sept 2024, 12:31
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2024, 12:31 - 6 sept 2024, 12:31
Începutul licitației: 9 sept 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea echipamentului pentru terenul de joacă pentru copii (inclusiv livrarea și montarea).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4572, MOLDOVA, Dubăsari, s.Coşniţa, str. Pacii, nr. 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grigoras Alexandru
Telefonul de contact
068885354, 024844236
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2024, 10:00
Data ultimilor modificări
30 aug 2024, 12:31
Valoarea estimată (fără TVA)
416 666,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21271962
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4572, MOLDOVA, Dubăsari, s.Coşniţa, str. Pacii, nr. 51
Durata contractului
11 sept 2024 10:43 - 31 dec 2024 10:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea echipamentului pentru terenul de joacă pentru copii (inclusiv livrarea și montarea). CPV: 37500000-3 - Jocuri şi jucării
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
-
26.08.24 10:47
caiet de sarcini bunuri modificat.signed.pdf caiet de sarcini bunuri modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
30.08.24 12:31
ds_bunuri_servicii.signed.pdf ds_bunuri_servicii.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
30.08.24 12:31
anunt_de_participare_bunuri modificat.signed.pdf anunt_de_participare_bunuri modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Actualizare !!! Stimați operatori economici rugăm respectuos să atrageți atenția asupra ajustărilor operate în anunțul de participare și în caietul de sarcini la procedura de achiziție publică curentă: Specificația tehnică solicitată a Complexului de joacă.
30.08.24 12:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. ALTAPRIM S.R.L.

Preţul ofertei: 367 999,99 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.R.L Nova Nivel Grup

Preţul ofertei: 375 400 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Achiziționarea echipamentului pentru terenul de joacă pentru copii (inclusiv livrarea și montarea).
Data:
28 aug 2024, 14:17
Subiectul întrebării:
Complex de joaca
Întrebare:
Descrierea complexului de joaca în anunțul de participare contrazice schema, dimensiunea si vizualizarea complexului in caietul de sarcini
Răspuns (30 aug 2024, 12:35):
Vă mulțumim pentru adresare. Am operat ajustările corespunzătoare, Vă rugam sa reexaminați condițiile anunțului ajustate.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări