1
Perioada de actualizare
de la 24.08.2024 17:57
până la 06.09.2024 09:40
2
Propunerea ofertelor
de la 06.09.2024 09:40
până la 24.09.2024 09:40
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 10 622 715,72 MDL
Perioada clarificărilor: 24 aug 2024, 17:57 - 6 sept 2024, 9:40
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2024, 9:40 - 24 sept 2024, 9:40
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Renovarea trotuarului str. Sarmizegetusa (tronson bd. Cuza Vodă - str. Burebista)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Ionaș
Telefonul de contact
060688775
Datele achizitiei
Data publicării
24 aug 2024, 17:54
Data ultimilor modificări
4 sept 2024, 9:40
Valoarea estimată (fără TVA)
10 622 715,72 MDL
Achizitii.md ID
21271831
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Durata contractului
25 sept 2024 17:57 - 30 dec 2025 17:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Renovarea trotuarului str. Sarmizegetusa (tronson bd. Cuza Vodă - str. Burebista) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
DUAE
24.08.24 17:57
declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declarație
24.08.24 17:57
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.08.24 17:57
1112-2023 sarmisegetusa transa i f1des.signed.pdf 1112-2023 sarmisegetusa transa i f1des.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
4.09.24 09:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Trans Invest Group

Preţul ofertei: 7 988 231,52 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vastavit SRL

Preţul ofertei: 8 337 235,22 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 8 849 963,80 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 8 959 424,27 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări