Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21271831
1
Perioada de actualizare
de la
24.08.2024 17:57
până la 06.09.2024 09:40
până la 06.09.2024 09:40
2
Propunerea ofertelor
de la
06.09.2024 09:40
până la 24.09.2024 09:40
până la 24.09.2024 09:40
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
10 622 715,72 MDL
Perioada clarificărilor:
24 aug 2024, 17:57 - 6 sept 2024, 9:40
Perioada de depunere a ofertelor:
6 sept 2024, 9:40 - 24 sept 2024, 9:40
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Renovarea trotuarului str. Sarmizegetusa (tronson bd. Cuza Vodă - str. Burebista)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 aug 2024, 17:57
Data ultimilor modificări
4 sept 2024, 9:40
Achizitii.md ID
21271831
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Renovarea trotuarului str. Sarmizegetusa (tronson bd. Cuza Vodă - str. Burebista)
Buget: 10622715.72 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.08.24 17:57
1112-2023 sarmisegetusa transa i f1des.signed.pdf
1112-2023 sarmisegetusa transa i f1des.signed.pdf
Istoricul documentului
-
1112-2023 sarmisegetusa transa i f1des.signed.pdf
1112-2023 sarmisegetusa transa i f1des.signed.pdf
ID: a0d8abe5-0a9c-4dc8-9220-ce3db8cb5a6a
Specificaţie tehnică
-
renovarea trotuarului str. sarmizegetusa f1.signed.pdf
renovarea trotuarului str. sarmizegetusa f1.signed.pdf
ID: a0d8abe5-0a9c-4dc8-9220-ce3db8cb5a6a
Specificaţie tehnică
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
4.09.24 09:40
Data:
27 aug 2024, 09:45
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Va rugam sa modificati cerinta de la pct.19 privind garantia de buna executie cu obligatiunea ,,transfer pe contul autoritatii contractante,, deoarece este o cerinta abuziva, care ar presupune faptul ca nici nu am inceput lucrarile, ca deja trebuie sa va transferam circa 1 300 000 lei. Rugam sa modificati aceasta cerinta cum anterior ati cerut fie garantie bancara, fie retineri succesive. Va multumim si speram sa mergeti in intimpinare operatorilor economici.
Răspuns (2 sept 2024, 16:06):
Cerința în cauză nu este abuzivă. Se încadrează în prevederile art. 152 din HG nr. 638/2020 privind aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări și se constituie de către ofertanți în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări.
Data:
27 aug 2024, 10:19
Subiectul întrebării:
Aberatii
Întrebare:
Grafic de executie de tip Gantt. am analizat ordinul ministrului finantelor nr.69 cu privire la aprobarea documentației standart si nu am vazut asa act sau macar model de Gantt sau e inventie a preturii??? modificati acest aspect??
Răspuns (2 sept 2024, 16:09):
În conformitate cu art. 42 din HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, ,,autoritatea contractantă stabilește cerințele minime de calificare ținând cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. Totodată, conform art. 41 alin. 2) al HG 638/2020 ,,Criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt: 2)capacitatea de exercitare a activității profesionale.” Notă: Graficul Gantt reprezintă o diagramă cu bare orizontale care ilustrează activitățile dintr-un proiect, desfășurate în timp, indicând timpii de începere și respectiv de finalizare, precum și durata acestor activități.
Data:
3 sept 2024, 17:10
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini, forma desfasurata
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam respectuos sa publicati forma 1 sau forma 5 desfasurata, unde sa se vada toate resursele si normele de consum. Cum ati publicat la licitatia nr. ocds-b3wdp1-MD-1724308508184 ,,Amenajarea unui scuar pe terenul .... din bd. Dacia, 50,, Va multumim anticipat.
Răspuns (4 sept 2024, 09:41):
Bună ziua! A fost plasat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK