Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21271428
1
Perioada de actualizare
de la
22.08.2024 21:03
până la 02.09.2024 10:00
până la 02.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
02.09.2024 10:00
până la 23.09.2024 10:00
până la 23.09.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 980 725,17 MDL
Perioada clarificărilor:
22 aug 2024, 21:03 - 2 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 sept 2024, 10:00 - 23 sept 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reconstruirea/reabilitarea trotuarului str. Alba Iulia (partea pară, cuprinsă între str. Paris și str. Onisifor Ghibu) nr. cadastral 0100511.500
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2024, 21:03
Data ultimilor modificări
27 aug 2024, 9:30
Achizitii.md ID
21271428
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare trotuar alba iulia partea pară_.semnat.pdf
anunt_de_participare trotuar alba iulia partea pară_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
22.08.24 21:03
caiet de sarcini trotuar alba iulia partea pară (1).semnat.pdf
caiet de sarcini trotuar alba iulia partea pară (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
22.08.24 21:03
Data:
27 aug 2024, 09:30
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Va rugam sa modificati cerinta de la pct.19 privind garantia de buna executie cu obligatiunea ,,transfer pe contul autoritatii contractante,, deoarece este o cerinta abuziva, care ar presupune faptul ca nici nu am inceput lucrarile, ca deja trebuie sa va transferam circa 70 000 lei. Rugam sa modificati aceasta cerinta cum anterior ati cerut fie garantie bancara, fie retineri succesive. Va multumim si speram sa mergeti in intimpinare operatorilor economici.
Răspuns (31 aug 2024, 13:15):
Bună ziua!
Garanția de bună execuție a fost stabilită conform art. 153 din Hotărârea Guvernului nr. 638 din 26.08.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări.
In acest context, autoritatea contractantă nu modifică forma garanției de bună execuție stipulată în anunțul de participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK