1
Perioada de actualizare
de la 22.08.2024 14:50
până la 03.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.09.2024 10:00
până la 12.09.2024 10:00
3
Licitaţie
13.09.2024 15:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 924 505,16 MDL
Perioada clarificărilor: 22 aug 2024, 14:50 - 3 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 sept 2024, 10:00 - 12 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: 13 sept 2024, 15:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea Lucrările de reparație curente în cadrul CMF 12 (str. Miron Costin 17/1) al IMSP AMT Rîșcani
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Cenușa
Telefonul de contact
022-44-43-07
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2024, 13:25
Data ultimilor modificări
23 aug 2024, 16:45
Valoarea estimată (fără TVA)
1 924 505,16 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
19 245,05 MDL
Achizitii.md ID
21271249
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
20 sept 2024 14:42 - 31 dec 2024 14:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea Lucrările de reparație curente în cadrul CMF 12 (str. Miron Costin 17/1) al IMSP AMT Rîșcani CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx.signed.pdf ds_lucrari.docx.signed.pdf
Documentele la ofertă
-ds_lucrari
22.08.24 14:50
duae_roformular nou.signed.pdf duae_roformular nou.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae_roformular nou
22.08.24 14:50
formular nr. 1 - cmf 10.signed.pdf formular nr. 1 - cmf 10.signed.pdf
Documentele la ofertă
-formular nr. 1 - cmf 10
22.08.24 14:50
formular nr. 1- ccd, alecu russo 11.signed.pdf formular nr. 1- ccd, alecu russo 11.signed.pdf
Documentele la ofertă
-formular nr. 1- ccd, alecu russo 11
22.08.24 14:50
formular nr. 1 -cmf nr. 12.signed.pdf formular nr. 1 -cmf nr. 12.signed.pdf
Documentele la ofertă
a fost comisă o eroare de tapare, astfel a fost făcută modificare prin corectare
23.08.24 16:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 1 440 953,18 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări