1
Perioada de actualizare
de la 22.08.2024 09:39
până la 06.09.2024 09:09
2
Propunerea ofertelor
de la 06.09.2024 09:09
până la 25.09.2024 09:09
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 13 002 241,68 MDL
Perioada clarificărilor: 22 aug 2024, 9:39 - 6 sept 2024, 9:09
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2024, 9:09 - 25 sept 2024, 9:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea unui scuar pe ternul cu nr. cadastral 0100113.651 și amenajarea parțială a terenurilor adiacente cu nr. cadastrale 0100114197, 0100119.384, 0100118407 și 0100113478 din bd. Dacia, 50

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Ionaș
Telefonul de contact
060688775
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2024, 9:39
Data ultimilor modificări
22 aug 2024, 10:05
Achizitii.md ID
21271085
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
4-1-1 dacia 50 iee-f1d.signed.pdf 4-1-1 dacia 50 iee-f1d.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
22.08.24 09:39
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.08.24 09:39
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
22.08.24 09:39
declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declarație
22.08.24 09:39
Data:
22 aug 2024, 10:05
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Va rugam sa publicati proiectul de executie. Multumesc anticipat
Răspuns (23 aug 2024, 17:37):
Bună ziua! Autoritatea contractantă nu are posibilitatea să încarce proiectul pe platformă. În caz de necesitate puteți să consultați documentația de proiect la sediul AC: mun. Chișinău, str. Teilor, 10, tel. 060688775.
Data:
27 aug 2024, 09:28
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Va rugam sa modificati cerinta de la pct.19 privind garantia de buna executie cu obligatiunea ,,transfer pe contul autoritatii contractante,, deoarece este o cerinta abuziva, care ar presupune faptul ca nici nu am inceput lucrarile, ca deja trebuie sa va transferam circa 1 500 000 lei. Rugam sa modificati aceasta cerinta cum anterior ati cerut fie garantie bancara, fie retineri succesive. Va multumim si speram sa mergeti in intimpinare operatorilor economici.
Răspuns (2 sept 2024, 16:11):
Cerința în cauză nu este abuzivă. Se încadrează în prevederile art. 152 din HG nr. 638/2020 privind aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări și se constituie de către ofertanți în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări.
Data:
3 sept 2024, 17:05
Subiectul întrebării:
Forma desfasurata
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam respectuos sa publicati forma 1 sau forma 5 desfasurata, unde sa se vada toate resursele si normele de consum. Va multumim anticipat.
Răspuns (4 sept 2024, 09:09):
Bună ziua! Caietele de sarcini desfășurate sunt plasate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.