1
Perioada de actualizare
de la 21.08.2024 13:40
până la 31.08.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.08.2024 08:00
până la 03.09.2024 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 534 026 MDL
Perioada clarificărilor: 21 aug 2024, 13:40 - 31 aug 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 aug 2024, 8:00 - 3 sept 2024, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea copiilor din cadrul IP Liceul Teoretic Alecu Russo pentru perioada septembrie-decembrie 2024___
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, str. Mihai Viteazul 134/A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Donoaga
Telefonul de contact
023743361
Datele achizitiei
Data publicării
21 aug 2024, 12:10
Data ultimilor modificări
21 aug 2024, 13:40
Valoarea estimată (fără TVA)
534 026 MDL
Achizitii.md ID
21270858
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, str. Mihai Viteazul 134/A
Durata contractului
5 sept 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea copiilor din cadrul IP Liceul Teoretic Alecu Russo pentru perioada septembrie-decembrie 2024___ CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
-
21.08.24 13:40
duae.doc
Documentele la ofertă
-
21.08.24 13:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 534 026 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări