Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 99 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2024, 16:31 - 22 aug 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2024, 8:00 - 26 aug 2024, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Jaluzele

Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin prezenta, grupul de lucru pentru achiziții al Agenției Naționale pentru Sănătate Publică, informează, că în urma evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziție publică, prin decizia grupului de lucru nr. 74 din 02.09.2024 s-a decis, în conformitatea cu prevederile art. 71) alin. 1) lit. d) al Legii 131/2015, anularea procedurii de achiziție publică „Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece au fost depuse numai oferte care: nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.”
1. A respinge ofertele operatorilor economici pentru următoarele motive:
- „Diados Grup” SRL pentru Lot 1, Lot 2- Pct. 51, subpct. 3) al HG nr.870/2022 „Oferta nu corespunde cerințelor solicitate”. Potrivit pct. 7 din Anunțul de participare s-a solicitat, termenul de garanție a bunurilor 3 ani, operatorul economic propune 12 luni.
- „Perfect Solution” SRL Pentru Lotul 1, Lot 2 - Pct. 51, subpct. 3) al HG nr.870/2022 „Oferta nu corespunde cerințelor solicitate”. Potrivit pct. 20 din Anunțul de participare s-a solicitat, termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile, operatorul economic propune 30 zile. Potrivit Pct. 37 al HG nr. 870/2022 „Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.”
De asemenea, se atestă lipsa documentelor obligatorii:
1) Declarație privind asigurarea livrării și instalării bunurilor;
2) Certificatele de origine/certificat de conformitate/ calitate a produsului sau alte documente ce atestă calitatea bunului livrat;
3) Declarația privind livrari în ultimii 3 ani .
- „Boni-S Design” SRL pentru Lotul 2 - - Pct. 51, subpct. 1) al HG nr.870/2022 „Ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare.” Se atestă lipsa documentelor obligatorii:
1) Declarație privind asigurarea livrării și instalării bunurilor;
2) Declarație de garanție a bunului, min 3 ani din data instalării și semnării actului de predare-primire;
3) Certificatele de origine/certificat de conformitate/ calitate a produsului sau alte documente ce atestă calitatea bunului livrat;
4) Declarația privind livrari în ultimii 3 ani.
Data anulării
2 sept 2024, 15:31
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Tcacenco
Telefonul de contact
067493406
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2024, 16:31
Data ultimilor modificări
2 sept 2024, 15:31
Achizitii.md ID
21270336
CPV
39500000-7 - Articole textile
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.