Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 033 377 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2024, 16:02 - 26 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 aug 2024, 10:00 - 29 aug 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația îmbrăcămintei rutiere a drumului central din satul Vînători, cu lungimea de 0,5 km

Informația despre anulare
Motivul anulării
s-au admis careva erori
Data anulării
21 aug 2024, 14:52
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, str.Ioan Voda nr. 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Gutanu
Telefonul de contact
026422440
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2024, 16:02
Data ultimilor modificări
21 aug 2024, 15:16
Achizitii.md ID
21270320
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea Reparația îmbrăcămintei rutiere a drumului central din satul Vînători, cu lungimea de 0,5 km prin procedura de achiziție COP COD CPV:45200000-9 1. Denumirea autorității contractante: Consiliul raional Nisporeni 2. IDNO: 1007601004788 3. Adresa: str. Ioan Vodă,2, or Nisporeni 4. Numărul de telefon/fax: 0264 22058; 0264 22440 5. Adresa de e-mail și de internet a autorității contractante: achizitiinisporeni@gmail.com 6. Adresa de e-mail sau de internet de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: documentația de atribuire este anexată în cadrul procedurii în SIA RSAP achizitii.md 7. Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate (dacă este cazul, mențiunea că autoritatea contractantă este o autoritate centrală de achiziție sau că achiziția implică o altă formă de achiziție comună): Autoritate contractantă 8. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/ prestarea următoarelor bunuri/servicii Nr. d/o Cod CPV Denumirea bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate Unitatea de măsură Cantitatea Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință Valoarea estimată (se va indica pentru fiecare lot în parte), lei Poziția 1 1. 45200000-9 Reparația îmbrăcămintei rutiere a drumului central din satul Vînători, cu lungimea de 0,5 km buc 1 Conform anexei, ,caietul de sarcini 1 033 377,21 1 033 377,21 9. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta): Pentru un singur lot 10. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: nu se admit 11. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: Septembrie-octombrie 2024 12. Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2024 13. Contract de achiziție rezervat atelierelor protejate sau că acesta poate fi executat numai în cadrul unor programe de angajare protejată (după caz): NU 14. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație): Nr. d/o Descrierea criteriului/cerinței Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: Nivelul minim/ Obligativitatea 1 Formularul DUAE Original, completat și confirmat prin aplicarea semnăturii electronice a participantului *(se va prezenta la depunerea ofertei de către toți ofertanți) Obligatoriu 2 Cererea de participare, conform anexei nr. 7 Formular completat, confirmat prin aplicarea semnăturii electronice. Obligatoriu 3. Oferta de preț Propunerea financiară va conține Specificații de preț( anexa nr. 23 din Ordiinul MF115/2021) confirmată prin aplicarea semnăturii electronice Devizul de cheltuieli ( Formularele 3,5,7),confirmat prin aplicarea semnăturii electronice. Obligatoriu 4. Propunerea tehnică Propunerea tehnică va conține Specificații tehnice( anexa nr 22 din documentația standard, ordinal MF 115/2021) confirmat prin aplicarea semnăturii electronice. Obligatoriu 5. Declarație privind valabilitatea ofertei, conform anexei nr. 8.. Formular completat- confirmat prin aplicarea semnăturii electronice.orice ofertă valabilă pentru o perioadă mai mica decît cea prevăzută se va respinge ca fiind necorespunzătoare. Obligatoriu 6. Declaraţie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani. Conform Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 145 din 24 noiembrie 2020. Completată și semnată electronic de către participant. (Se va prezenta doar de către ofertantul declarat cîștigător, în termen de max.5zile) Obligatoriu 7. Certificat de efectuare sistematică a plăților impozitelor, contribuțiilor copie – eliberat de Inspectoratul Fiscal (valabilitatea certificatului – 15 zile din data eliberării); confirmat prin semnatura electronica a Participantului . Obligatoriu 9. Declarație privind dotările specifice, utilajul și echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului Formularul anexa nr 13din Documentația standard,confirmat prin aplicarea semnăturii electronice. Obligatoriu 10. Garanție pentru ofertă Garanție bancară emisă de către instituția financiară, unde se deservește ofertantul în valoare de 1% din suma ofertei fără tva cu termen de valabilitate -60 zile. Sau transfer la contul autorității contractante, conform rechizitelor Ministerul Fnanțelor Trezoreria Regională Centru cod 2264472001 IBAN MD61TRPCDL518410A00885AA cod fiscal 1007601004788, Consiliul raional Nisporeni Obligatoriu 11. Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului (anexa nr. 14) Diriginți de șantier pentru lucrări de construcții rutiere.(atestați). Documentul, care confirmă atestarea.( copie) Obligatoriu 12. Extras din registrul de stat al persoanelor juridice Obligatoriu, confirmat prin semnături electronice Obligatoriu 13. Declaraţie privind experienţa similară. Ofertantul trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 5 ani (calculaţi până la data limită de depunere a ofertelor): - un contract ce au avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract; şi/sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract. Anexa nr. 12 confirmată prin aplicarea semnăturii electronice şi Anexa nr. 13- Declaraţie privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate confirmate prin semnătură electronica. Obligatoriu 14. Raportul Financiar (pentru anii 2021,2022,2023) Copie confirmata prin aplicarea semnaturii electronice. Obligatoriu 15. Notă Toate formularele vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spațiile goale fiind completate cu informația solicitată. Obligatoriu 15. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: prețul cel mai scăzut, corespunderea specificației tehnice și cerințele obligatorii solicitate. 16. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor: - până la: [ora exactă] Conform informației din SIA RSAP ”MTender.” - pe: [data] Conform informației din SIA RSAP ”MTender”. 17. Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare: Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP (achizitii.md). 18. Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile 19. Locul deschiderii ofertelor: SIA RSAP Ofertele întîrziate vor fi respinse. 20. Limba în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: limba română 21. Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor: Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor Adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr.124 (et.4), MD 2001; Tel/Fax/email: 022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md 22. Data publicării anunțului de intenție sau, după caz, precizarea că nu a fost publicat un astfel de anunţ: nu a fost publicat. 23. Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: Conform informației din SIA RSAP ”MTender” 24. În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta: Denumirea instrumentului electronic Se va utiliza/accepta sau nu depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare da sistemul de comenzi electronice nu facturarea electronică da plățile electronice da Conducătorul grupului de lucru: Ion DIAVOR ______________ L.Ș.
Buget: 1033377.0 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.