1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2024 15:05
până la 21.08.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.08.2024 15:00
până la 24.08.2024 15:00
3
Licitaţie
de la 26.08.2024 14:18
până la 26.08.2024 14:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 110 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2024, 15:05 - 21 aug 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 aug 2024, 15:00 - 24 aug 2024, 15:00
Începutul licitației: 26 aug 2024, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr II produse din carne
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6526, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Mereni (r-l Anenii Noi), str. Stefan cel Mare 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Stratu
Telefonul de contact
068406793
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2024, 14:27
Data ultimilor modificări
19 aug 2024, 10:13
Valoarea estimată (fără TVA)
110 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 100 MDL
Achizitii.md ID
21269924
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6526, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Mereni (r-l Anenii Noi), str. Stefan cel Mare 93
Durata contractului
1 sept 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piept de pui CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Pulpă de porc degresată CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
Piept de curcan CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Kilogram
4)
Denumirea
Muschi de vită CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae alimentația copiilor etapa ii.doc
Documentele la ofertă
-
16.08.24 15:05
documentația standart etapa ii.docx
Documentele la ofertă
-
16.08.24 15:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC ”VILLA PRODOTTI” S.R.L.

Preţul ofertei: 107 460 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CC "Nivali-Prod"SRL

Preţul ofertei: 108 559 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"Schiopu Ludmila"

Preţul ofertei: 123 666,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot nr II produse din carne
Data:
19 aug 2024, 11:15
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitate indicate
Întrebare:
Bună ziua. În anunt de patricipare Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitate indicate 01/07/2024 – 31/12/2024 care data este corecta?
Răspuns (19 aug 2024, 13:38):
Cerm scuze eraoare tehnică conform procedura achiziției cit si semnarea contractelor credem ca de la data 01.09.2024-31.12.2024
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări