1
Perioada de actualizare
de la 15.08.2024 11:18
până la 27.08.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.08.2024 10:00
până la 05.09.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 7 291,67 MDL
Perioada clarificărilor: 15 aug 2024, 11:18 - 27 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 aug 2024, 10:00 - 5 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor din anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
15 aug 2024, 11:14
Data ultimilor modificări
15 aug 2024, 11:18
Valoarea estimată (fără TVA)
7 291,67 MDL
Achizitii.md ID
21269447
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
20 oct 2024 03:00 - 20 nov 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 10 Coșuri pentru gunoi CPV: 44500000-5 - Scule, lacăte, chei, balamale, dispozitive de fixare, lanţuri şi resorturi
Cantitatea: 35.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_new.docx
Documentele la ofertă
-
15.08.24 11:18
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
-
15.08.24 11:18
documentatia standard mărfuri de uz gospodăresc.docx
Documentele la ofertă
-
15.08.24 11:18
declaratie beneficiar efectiv.docx
Documentele la ofertă
-
15.08.24 11:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 1 750 MDL
Statut: în aşteptare
2
Denumirea participantului:

SRL Soverang

Preţul ofertei: 4 515 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări