Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21269255
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
545 453,89 MDL
Perioada clarificărilor:
14 aug 2024, 16:13 - 19 aug 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 aug 2024, 16:00 - 28 aug 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de montare a sistemului fotovoltaic în cadrul Secției Situații Excepționale Cimișlia a Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești
Informația despre anulare
Motivul anulării
se anulează procedura de achiziție publică în temeiul art. 71, alin. (1), lit. g).
Data anulării
12 sept 2024, 9:56
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), 31 August 1989 nr.101 A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 aug 2024, 16:13
Data ultimilor modificări
12 sept 2024, 9:56
Achizitii.md ID
21269255
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
15 aug 2024, 10:23
Subiectul întrebării:
Aviz de racordare, Proiect electric, Proiect de rezistență mecanică, Certificat de urbanism, Act de delimitare
Întrebare:
Bună ziua. Ne interesează dacă instituția dumneavoastră deține următoarele documente: Aviz de racordare, Proiect electric, Proiect de rezistență mecanică, Certificat de urbanism, Act de delimitare cu furnizorul de energie electrică? Dacă da, vă rugăm să încărcați aceste documente pe platformă.
Răspuns (15 aug 2024, 14:25):
Bună ziua, în contextul solicitării actelor specificate în întrebare, Direcția Situații Excepționale mun. Hîncești vă comunică că deține tot setul de acte. Astfel pentru a vă putea pune la dispoziție actele solicitate vă invităm în cadrul Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești, adresa: mun. Hîncești str. 31 august 1989 nr. 101 A.
Data:
16 aug 2024, 09:48
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Conform anunt de particitare 1.pdf pct16. subpunct 12 Personal angajat permanent, publicati va rog in documentatie standart tipul de document confirmativ ce urmeaza a fi prezentat, deasemenea publicati caietul de sarcini forma F1 (desfasurat (Consum de resurse pe unitate de măsură)), - in vederea elaborarii unei oferte conforme.
Răspuns (16 aug 2024, 15:33):
Buna ziua, tipul de document urmează a fi prezentat de ofertant în formă individuală, dar care să reflecte lista angajaților pe o perioadă de minim 3 ani. Pentru clarifiări mai detaliate la forma F1 vă prezentați în cadrul Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești, adresa: mun. Hîncești str. 31 august 1989 nr. 101 A.
Data:
19 aug 2024, 10:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz. 19. (panourile livrate de beneficiar), poz 39. Panou fotovoltaic 500Wt 110 buc- vor fi livrate de beneficiar sau de ofertant?
Răspuns (19 aug 2024, 11:17):
Bună ziua, la punctul 39 panourile vor fi livrate de beneficiar.
Data:
19 aug 2024, 11:04
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz. 26. Conectori cablu solar MC4, sectiune pina la 10 mm2 - cum facem cu resursa dată?
Răspuns (19 aug 2024, 15:13):
Bună ziua, poziția 26 conectori cablu solar MC4, secțiunea pînă la 10 mm vor fi livrate de ofertant.
Data:
19 aug 2024, 11:19
Subiectul întrebării:
LEGE Nr. 982 din 11-05-2000 privind accesul la informaţie Articolul 8. Accesul la informaţia cu caracter personal (1) Informaţia cu caracter personal face parte din categoria informaţiei oficiale cu accesibilitate limitată şi constă din date referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă, a căror dezvăluire ar constitui o violare a vieţii private, intime şi familiale. (2) Accesul la informaţia cu caracter personal se realizează în conformitate cu prevederile legislaţiei privind protecţia datelor cu caracter personal.
Întrebare:
Conform HOTĂRÂRII Nr. 638
din 26-08-2020
pentru aprobarea Regulamentului privind
achizițiile publice de lucrări
Secțiunea a 4-a
Stabilirea criteriilor de calificare și selecție
40. Criteriile de calificare stabilite de către autoritatea contractantă au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului.
41. Criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt:
1) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;
2) capacitatea de exercitare a activității profesionale;
3) capacitatea economică și financiară;
4) capacitatea tehnică;
5) standardele de asigurare a calității;
6) standardele de protecție a mediului.
La care criteriu de calificare si selectie se atribuie solicitarea Personal angajat permanent, minim 15 persoane angajate official, muncitori, lista angajatilor pe o perioada de minimum 3 ani, de ce solicitati sa publicam pe platforma informatii respectiva, ce sa faceti voi cu informatia despre muncitorul angajat in cadrul companiei noastre cu 3 ani in urma, sau 2 sau 1, solicitam sa renuntati la solicitari abuzive.
Răspuns (19 aug 2024, 14:53):
Bună ziua pentru a nu lăsa loc de interpretări cerința dată va fi exclusă, fără a se face abatere de la criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări, și anume capacitatea de exercitare a activității profesionale.
Data:
19 aug 2024, 14:52
Subiectul întrebării:
Personal angajat permanent
Întrebare:
Conform anunt de particitare 1.pdf pct12. Termeni si conditii de prestare: 01.12.2024 ;
Conform HOTĂRÂRII Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări Secțiunea a 4-a Stabilirea criteriilor de calificare și selecție 40. Criteriile de calificare stabilite de către autoritatea contractantă au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Conform listei cu cantitati de lucrari Nr 4-1-1 ,indicii de resure a manoperei (h-om) la termenul de executie solicitat, constatam ca 15 persone angajate, muncitori este o solicitare abuziva, va rugam sa revizuiti aceasta solicitare.
Răspuns (19 aug 2024, 14:55):
Bună ziua pentru a nu lăsa loc de interpretări cerința dată va fi exclusă, fără a se face abatere de la criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări, și anume capacitatea de exercitare a activității profesionale.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK