1
Perioada de actualizare
de la 14.08.2024 16:29
până la 25.08.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.08.2024 10:00
până la 04.09.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 150 367 MDL
Perioada clarificărilor: 14 aug 2024, 16:29 - 25 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 aug 2024, 10:00 - 4 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 1- -Reparația acoperișului de tip terasă a antreului principal bloc CMF-7 conform listei cantităților de lucrări prevăzute în caietul de sarcini.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Turcanu
Telefonul de contact
022275121
Datele achizitiei
Data publicării
14 aug 2024, 15:34
Data ultimilor modificări
14 aug 2024, 16:29
Valoarea estimată (fără TVA)
150 367 MDL
Achizitii.md ID
21269230
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
6 sept 2024 16:26 - 31 dec 2024 16:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1- -Reparația acoperișului de tip terasă a antreului principal bloc CMF-7 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-
14.08.24 16:29
duae (3).pdf duae (3).pdf
Documentele la ofertă
-
14.08.24 16:29
Documentele lotului
caiet de sarcini lot.-1.docx
-
14.08.24 16:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Camonir

Preţul ofertei: 121 788,55 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 145 386,11 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări