1
Perioada de actualizare
de la 14.08.2024 13:33
până la 28.08.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.08.2024 15:00
până la 05.09.2024 10:00
3
Licitaţie
06.09.2024 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 103 100 MDL
Perioada clarificărilor: 14 aug 2024, 13:33 - 28 aug 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 aug 2024, 15:00 - 5 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: 6 sept 2024, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lotul nr. 2 Mobilier SEAI Căinari
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina Uzun
Telefonul de contact
022-50-48-37
Datele achizitiei
Data publicării
14 aug 2024, 13:06
Data ultimilor modificări
19 aug 2024, 15:54
Valoarea estimată (fără TVA)
103 100 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 031 MDL
Achizitii.md ID
21269115
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
23 sept 2024 13:35 - 31 dec 2024 13:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2.1. Scaun pentru zona de așteptare CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
2.2. Masă pentru stația grafică CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
2.3. Masă pentru conducător cu consolă și anexă CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
2.4. Masă pentru bucătărie cu scaune CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
2.5. Dulap 2000mm x 1000mm x 400 mm CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
2.6. Masă pentru biroul de informare CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
2.7. Masă pentru operator cu dulapuri încorporate CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
2.8. Dulap cu sertare (pentru acte de identitate) 2400mm x 700 mm x 550 mm CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
9)
Denumirea
2.9. Dulap pentru mape cu 2 uşi din sticlă 2200 mm x 1000 mm x 340 mm CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
10)
Denumirea
2.10. Dulap pentru mape de tip închis 2200 mm x 1000 mm x 340 mm CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
11)
Denumirea
2.11. Dulap pentru haine pe umeraşe 2000 mm x 550 mm x 400 mm CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
12)
Denumirea
2.12. Dulap pentru haine cu două uşi 2000 mm x 800 mm x 550 mm CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
13)
Denumirea
2.13. Consolă cu 4 sertare 700 mm x 600 mm x 500 mm CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi.doc
14.08.24 13:33
declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
14.08.24 13:33
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
14.08.24 13:33
anexa nr. 24 (contract-model) - mobilier.signed.pdf anexa nr. 24 (contract-model) - mobilier.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 (contract-model) - mobilier.signed.pdf
14.08.24 13:33
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
14.08.24 13:33
anexe la anunțul de participare.docx
Documentele la ofertă
anexe la anunțul de participare.docx
14.08.24 13:33
anexe la anunțul de participare.signed.pdf anexe la anunțul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la anunțul de participare.signed.pdf
14.08.24 13:33
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021 modificat.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021 modificat.docx
19.08.24 15:54
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021 modificat.signed.pdf anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021 modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021 modificat.signed.pdf
19.08.24 15:54
anunt de participare modificat.signed.pdf anunt de participare modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare modificat.signed.pdf
19.08.24 15:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DIGHIVA

Preţul ofertei: 81 333,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru pentru achiziții publice.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări