Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21268680
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
173 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 aug 2024, 16:25 - 27 aug 2024, 18:49
Perioada de depunere a ofertelor:
27 aug 2024, 18:49 - 30 aug 2024, 18:49
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Achiziţionarea serviciilor de mentenanță preventivă și corectivă a sistemului informașional automatizat ,,Acces Activ la Registrul Bunurilor Imobile” (SIA ,,AARBI”)
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform art.71 din Legea 131 din 03.07.2015, pct.(1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
lit.d) au fost depuse numai oferte care:
– sânt neadecvate, inacceptabile sau neconforme;
– nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
lit.d) au fost depuse numai oferte care:
– sânt neadecvate, inacceptabile sau neconforme;
– nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
Data anulării
3 sept 2024, 8:39
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A.Puskin 47
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2024, 16:25
Data ultimilor modificări
3 sept 2024, 8:39
Achizitii.md ID
21268680
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK