1
Perioada de actualizare
de la 10.08.2024 02:22
până la 20.08.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.08.2024 10:00
până la 23.08.2024 23:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 aug 2024, 2:22 - 20 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 aug 2024, 10:00 - 23 aug 2024, 23:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie capitală a rețelei electrice interioare și de alimentare cu energie electrică de la stația de transformare (lucrări EEF/IEI și AEE) la Casa de Cultură din s. Puhăceni, r-ul Anenii Noi

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6529, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Puhăceni, str. Centrala, 23
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veaceslav Plamadeala
Telefonul de contact
+37369490939
Datele achizitiei
Data publicării
10 aug 2024, 2:22
Data ultimilor modificări
12 aug 2024, 15:52
Achizitii.md ID
21268099
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.docx
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.docx
10.08.24 02:22
caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.signed.pdf caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.signed.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.signed.pdf
10.08.24 02:22
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.doc
10.08.24 02:22
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.docx
tenderNotice
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.docx
12.08.24 15:52
documentatia standart repar retea electrica cc puh_v2.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart repar retea electrica cc puh_v2.docx
12.08.24 15:52
Data:
12 aug 2024, 08:10
Subiectul întrebării:
AP
Întrebare:
LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 Articolul 68.(6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată.
Răspuns (12 aug 2024, 08:54):
Salut, da, din greșeală a fost copiată cifra garanției pentru bună execuție. Azi o vom modifica garanția pentru ofertă la 2% din valoarea ofertei fără TVA.
Data:
12 aug 2024, 08:34
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa indicati sursa de finantare.
Răspuns (12 aug 2024, 08:58):
Bugetul local și cofinanțare din bugetul național.
Data:
12 aug 2024, 08:36
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua.Va rugam sa atasati pe platforma proiectul de executie, memoriu tehnic si avizul de racordare. Va multumim.
Răspuns (12 aug 2024, 08:57):
Salut, proiectul tehnic și celelalte acte, inclusiv obiectul, solicităm să veniți să le vedeți la fața locului. Proiectul tehnic este în format mare și nu poate fi scanat. Nu-l avem în format electronic. Vă mulțumim.
Data:
12 aug 2024, 11:11
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Verificati inca odata atent anuntul de participare.
Răspuns (12 aug 2024, 11:36):
Salut, ce să verificăm în anunțul de participare?? Vă mulțumim.
Data:
12 aug 2024, 11:15
Subiectul întrebării:
Diriginte
Întrebare:
Diriginte de șantier atestat pentru domeniul – Construcții civile, industriale???
Răspuns (12 aug 2024, 11:36):
Salut. Diriginte de șantier atestat și cu experiență pentru lucrări specifice menționate în caietul de sarcini, obiectul fiind de menire socială (Casă de Cultură).
Data:
12 aug 2024, 13:33
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Dvs solicitati ca termenul de executie a proiectul de 2 luni, sa intre in vigoare de la data semnarii contractului. Tot dvs la pct.16.6.11 mentionati ca termenul de mobilizare este de 3 zile. Respectiv, inceputul lucrarilor nu poate fi considerat din data semnarii contractului. Este un absurd. Din momentul semnarii contractului, apoi emiterea garantiei de buna executie, apoi inregistrarea contractului la Trezorerie, apoi transmiterea proiectului de executie si a tuturor actelor necesare conform carora avem dreptul de a incepe lucrarilor trec zile intregi (uneori si saptamini). Va rugam sa modificati conditiile de incepere a lucrarilor, ca inceputul acestora sa concida cu semnarea contractului la Trezorerie si emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Astfel va fi corect, legal si real. Multumesc
Răspuns (12 aug 2024, 15:59):
Salut. Vom modifica conditiile de incepere a lucrarilor, iar inceputul acestora va fi după înregistrarea Contractului la Trezorerie si după emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Vă multumim
Data:
12 aug 2024, 13:34
Subiectul întrebării:
Anunt participare
Întrebare:
In anuntul de participare la punctul 16.7.2 dvs solicitati sa prezentam informatii despre furnizori. Ce acte exact solicitati dvs? Ce trebuie sa prezentam?
Răspuns (12 aug 2024, 15:57):
Salut. Solicităm respectuos să prezentați specificațiile tehnice și certificatele de conformitate pentru produsele ofetate și ulterior planificate a fi utilizate la executarea lucrărilor, astfel încât să avem claritate la etapa evaluării ofertelor și la executarea lucrărilor. Vă mulțumim.
Data:
17 aug 2024, 10:34
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Ne explicati va rog, in devizul ''Poz. 1.1 Echipament electric de forta si iluminat (marca EEF/IEI)'' materialele de la pozitia 84 pina la pozitia 124 le includem in capitolul 3 Utilaj, unde se aplica cheltuieli de depozitare 1,2%? Sau ramin in capitolul 2 Lucrari de montare cu cheltuieli de regie 76% din salariu? Sau se face un capitol aparte doar pentru aceste materiale de asemenea cu cheltuieli de depozitare 1,2%? Pur si simplu nu e clar, mai ales ca dvs ati marcat cu galben si ati definit asa de parca ar fi un capitol aparte. Multumesc
Răspuns (17 aug 2024, 10:46):
Salut. Materialele menționate în pozițiile 84-124 sunt cuprinse în capitolul 3 - Utilaj, și, pentru acest capitol, Vă rog să aplicați costurile reglementate de legislația în domeniul întocmirii devizelor de cheltuieli pentru acest domeniu de specialitate. Vă mulțumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.