1
Perioada de actualizare
de la 08.08.2024 15:46
până la 13.08.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.08.2024 10:00
până la 16.08.2024 10:00
3
Licitaţie
19.08.2024 14:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 100 MDL
Perioada clarificărilor: 8 aug 2024, 15:46 - 13 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 aug 2024, 10:00 - 16 aug 2024, 10:00
Începutul licitației: 19 aug 2024, 14:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

produselor de panificatie
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7401, MOLDOVA, Taraclia, s.Budăi (r-l Taraclia), str. Mira.68 a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Deriughina Oxana
Telefonul de contact
067728405
Datele achizitiei
Data publicării
8 aug 2024, 15:13
Data ultimilor modificări
8 aug 2024, 15:46
Valoarea estimată (fără TVA)
3 100 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3,10 MDL
Achizitii.md ID
21267515
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7401, МОЛДОВА, Тараклия, с.Будэй (р-н Тараклия), str. Mira.68 a
Durata contractului
1 sept 2024 15:20 - 31 dec 2024 15:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pâne din faina din griu de calitate superioară feliată, ambalata 0.4kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 420.0
Unități de măsură: шт.
2)
Denumirea
Cifla de cozonac cu magiun ambalata 0,08kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 208.0
Unități de măsură: шт.
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
8.08.24 15:46
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii
8.08.24 15:46
anunț de participare valoare mică.semnat.pdf anunț de participare valoare mică.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare valoare mică
8.08.24 15:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 3 064,89 MDL
Statut: Învingător
Motivul: decizie nr.2 din 20.08.2024
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări