1
Perioada de actualizare
de la 07.08.2024 15:28
până la 17.08.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.08.2024 11:00
până la 20.08.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 790 587,72 MDL
Perioada clarificărilor: 7 aug 2024, 15:28 - 17 aug 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 aug 2024, 11:00 - 20 aug 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.


Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituției de învățământ IP Gimnaziul ”Mihai Viteazul”, pentru perioada septembrie – decembrie 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Cisinaului 4A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
MIHAI VITEAZUL GIMNAZIUL
Telefonul de contact
023721289
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2024, 15:14
Data ultimilor modificări
7 aug 2024, 15:28
Valoarea estimată (fără TVA)
790 587,72 MDL
Achizitii.md ID
21267076
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Cisinaului 4A
Durata contractului
22 aug 2024 15:24 - 31 dec 2024 15:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituției de învățământ IP Gimnaziul ”Mihai Viteazul”, pentru perioada septembrie – decembrie 2024 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
7.08.24 15:28
202401171325_documentația standart.docx
Documentele la ofertă
-
7.08.24 15:28
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 790 587,72 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări