1
Perioada de actualizare
de la 07.08.2024 11:46
până la 24.08.2024 15:37
2
Propunerea ofertelor
de la 24.08.2024 15:37
până la 03.09.2024 16:07
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 14 415 964,99 MDL
Perioada clarificărilor: 7 aug 2024, 11:46 - 24 aug 2024, 15:37
Perioada de depunere a ofertelor: 24 aug 2024, 15:37 - 3 sept 2024, 16:07

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sălilor în blocul operator din cadrul IMSP Spitalul Clinic Bălți, mun. Bălți, str. Decebal 101

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2024, 11:46
Data ultimilor modificări
22 aug 2024, 15:37
Achizitii.md ID
21266929
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Model lavoar chirurgical.signed.pdf Model lavoar chirurgical.signed.pdf
Ilustrare
- Model lavoar chirurgical.signed.pdf
7.08.24 11:46
DUAE - reparația sălilor in blocul operator 2024.signed.pdf DUAE - reparația sălilor in blocul operator 2024.signed.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE - reparația sălilor in blocul operator 2024.pdf
7.08.24 11:46
Declarație - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.doc
Documentele la ofertă
- Declarație - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.doc
7.08.24 11:46
Documentația standard - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.docx
Documentele la ofertă
- Documentația standard - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.docx
7.08.24 11:46
DUAE - reparația sălilor in blocul operator 2024.doc
Documentele la ofertă
- DUAE - reparația sălilor in blocul operator 2024.doc
7.08.24 11:46
caiet de sarcini - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.doc
Specificaţie tehnică
- Caiet de sarcini - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.doc
22.08.24 15:37
Data:
9 aug 2024, 07:30
Subiectul întrebării:
Experiența similară - Original – confirmat prin aplicarea semnăturii electronice. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experiență pentru a se califica conform cerințelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 3 ani a cel puţin două contracte cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, avînd ca obiect lucrări de construcție/ reconstrucție a instituțiilor medicale, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie (informațiile date se vor include în anexele nr. 12);
Întrebare:
Stimată autoritatea contractantă, pentru a nu tergiversa procedura de achiziție, prin depunere unei contestații pe marginea documentației de atribuire vă rugăm să modificați cerința ilegală stabilită în anunțul de participare (pct. 16 subpct.13) față de experiența similară, după cum prevede art.22 (3) din Legea nr. 131/2015 : În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit; În cazul în care cerința nu va fi modificată, ne rezervăm dreptul de a contesta documentația de atribuire. O zi buna.
Răspuns (9 aug 2024, 12:05):
Buna ziua. Cu referire la subiectul abordat de DVS, grupul de lucru pentru achiziții publice comunică că scopul principal al procedurii de achiziție publica demarata este renovarea blocului operator al IMSP Spitalul Clinic Bălți Astfel, ținând cont de sarcinile puse in fata acestei subdiviziuni medicale, specificul activității, precum si rolul acesteia in activitatea medicala din cadrul unei instituții medicale, inclusiv al IMSP Spitalul Clinic Bălți, grupul de lucru pentru achiziții publice a inclus in documentația de atribuire, asemenea solicitare pentru a asigura nivelul corespunzător de îndeplinire a lucrărilor propuse.
Data:
9 aug 2024, 13:56
Subiectul întrebării:
Publicați proiectul tehnic
Întrebare:
Publicați proiectul tehnic
Răspuns (12 aug 2024, 15:28):
Bună ziua. Ca răspuns la clarificarea DVS vă comunicăm că, în curând în SIA RSAP va fi încărcată schița încăperilor preconizate spre executarea lucrărilor de reparație.
Data:
9 aug 2024, 16:12
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Daca in medicina cineva nu este competent in domeniu dat dumniavoastra il limitați sa lucreze sau ii dați şansa sa perfectioneze aceste sint doar balade orice inginer in constructie este in stare sa faca lucraria data
Răspuns (12 aug 2024, 12:59):
Buna ziua Prin prezenta grupul de lucru pentru achiziții publice al IMSP SC Bălți comunica ca, indiferent de procedura de achiziției demarata sau obiectul achiziției, orice operator economic este in drept sa participe si sa depună oferta sa, in conformitate cu documentația de atribuire. Mai mult decât atât, grupul de lucru pentru achiziții publice al IMSP SC Bălti nu urmărește limitarea operatorilor economici, ci ridicarea accesibilității participări acestora, însă, ținând cont de specificul achiziției, obiectul si sarcina subdiviziunii ce urmează a fi renovata, tinde sa primească o oferta competenta, iar in final, lucrările propuse sa fie executate la cel mai înalt standard de calitate.
Data:
15 aug 2024, 20:31
Subiectul întrebării:
Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului
Întrebare:
Rugam sa lamuriti solicitarea data - În cazul dirigintelui de șantier pe domeniul Instalații tehnologice, diploma de studii care confirmă specialitatea de bioinginer/ inginer sisteme biomedicale. Se solicita diriginte de santier cu studii biomedicale? Daca da, rugam excluderea sau modificarea solicitarii in diriginte de santier si bioinginer ca 2 perspane aparte.
Răspuns (21 aug 2024, 15:16):
Ca răspuns la clarificarea Dvs, grupul de lucru pentru achiziții publice vă comunicăm următoarele, nu se prezumă că este necesar de 2 persoane separate, diriginte de șantier si bioinginer, ci doar o singură persoană și anume – diriginte de șantier în domeniul Instalații tehnologice. Suplementar persoana dată trebuie să dețină și studii biomedicale. Cerința menționată, a reieșit din specificul lucrărilor care au un impact major asupra actului medical cit și asupra stării sănătății a pacienților.
Data:
21 aug 2024, 20:38
Subiectul întrebării:
2-1-5
Întrebare:
poz. 61 - in pozitie este scris un utilaj iar in resursa cu totul altceva si diferenta este mare. Va rog sa clarificati care utilaj va fi montat. Ce inseamna CABINET PENTRU BATERII?
Răspuns (22 aug 2024, 15:35):
Ca răspuns la clarificarea DVS Vă comunicăm că, resursul din poz. 61 va avea următorul conținut: Sursa autonoma de alimentare UPS, 20 KVA, 380V, inclusiv cabinet pentru baterii 32 baterii x 12V 100 ah, autonomie 3 ore. Modificările necesare se vor efectua în caietul de sarcini. Ceea ce ține de cabinetul pentru baterii, vă informăm, că acesta este parte componentă a blocului UPS, ceea ce îi oferă autonomie de funcționare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.