Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21266317
1
Perioada de actualizare
de la
06.08.2024 10:24
până la 16.08.2024 09:00
până la 16.08.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
16.08.2024 09:00
până la 26.08.2024 09:00
până la 26.08.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 219 625 MDL
Perioada clarificărilor:
6 aug 2024, 10:24 - 16 aug 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 aug 2024, 9:00 - 26 aug 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația capitală a curții de bloc în cartierul locativ din str. Chișinăului 93-95 or. Cricova mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 aug 2024, 10:24
Data ultimilor modificări
6 aug 2024, 10:29
Achizitii.md ID
21266317
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare .semnat.pdf
anunt de participare .semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
6.08.24 10:24
doc_standard_lucrari nou.semnat (1).pdf
doc_standard_lucrari nou.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-documentația standart
6.08.24 10:24
cs cartier locativ or. cricova1 modificat.semnat.pdf
cs cartier locativ or. cricova1 modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-caietul de sarcini
6.08.24 10:24
Data:
6 aug 2024, 10:29
Subiectul întrebării:
Cerinț
Întrebare:
Limitați
Răspuns (6 aug 2024, 11:23):
ce anume
Data:
6 aug 2024, 10:35
Subiectul întrebării:
Cerințe abuzive
Întrebare:
Limitați participarea operatorilor economici cu cerințe abuzive și ne referim anume la transferul direct a garanției de bună execuție. Vă rugăm să modificați acest punct și să dați mai multe variante de formare a garanției de bună execuție, astfel suntem în drept să contestăm această procedură de achiziție.
Răspuns (6 aug 2024, 11:26):
Buna ziua. Condiția dată nu va fi modificată.Garanția de bună execuție nu e sumă mare, termenul de execuție deasemenea nu e mare.Și cu garanția transferată agenții economici sunt mai responsabili. O zi bună să aveți.
Data:
6 aug 2024, 13:23
Subiectul întrebării:
Garanție de bună execuție
Întrebare:
Pentru ce perioadă garanția de bună execuție va fi reținută?
Răspuns (6 aug 2024, 13:50):
Garanția de bună execuție se transferă pe contul APL în mărime de 5% din valoarea contractului cu TVA pînă a semna contractul.
Data:
8 aug 2024, 07:36
Subiectul întrebării:
Returnarea garanției de bună execuție
Întrebare:
Pentru ce perioadă se reține garanția de bună execuție? Aceasta se returnează la momentul executării integrale a contractului?
Răspuns (8 aug 2024, 08:20):
Buna ziua. Garanția de bună execuție nu se reține pe perioade, se transferă pe contul APL în mărime de 5% din valoarea contractului cu TVA pînă a semna contractul. Se restituie după semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK