1
Perioada de actualizare
de la 02.08.2024 15:35
până la 07.08.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.08.2024 10:00
până la 19.08.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 058 556,74 MDL
Perioada clarificărilor: 2 aug 2024, 15:35 - 7 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 aug 2024, 10:00 - 19 aug 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare a trotuarului pietonal pe strada Renașterii din s. Brăila, com. Băcioi, mun. Chișinău

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Țonu
Telefonul de contact
022381255
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2024, 15:35
Data ultimilor modificări
3 aug 2024, 12:25
Achizitii.md ID
21265759
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
3 aug 2024, 12:25
Subiectul întrebării:
conditii dure pentru agentii economici
Întrebare:
stimata AC ati impus conditii restrictive si respectiv minimizati numarul de partiicpare la alti genti economici, ingraditi dreptul agentilor economici cu experienta vasta solicitam de a exlude ISO, iar referitor la suma de 2 mil. - in legislatie este mentionat ca agentul economic este obligat sa prezinte confirmare la minimum 75% rulaj din suma achizitiei la care participa.
Răspuns (5 aug 2024, 09:04):
Buna ziua. Stimate operator economic, cu referire la ISO 9001, urmeză să vă informăm că această cerință se bazează pe prevederile art. 23 din Legea nr. 131/2015, precum și pct. 41 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministerului finanțelor nr. 69 din 07-05-2021, care prevede că: Operatorul economic urmează să prezinte, în cazul solicitării din partea autorității contactante, documente și certificate emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că respectă anumite standarde de asigurare a calităţii (ISO 9001), acestea trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calităţii, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate. În consecință, vă rugăm să respectați cerința stabilită. Ce ține de cifra de afaceri solicitată, urmează să vă informăm că pct. 36, subpct. 1 din documentația standard menționată prevede că: Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor; Astfel, conform documentației de atribuire, valoarea estimată a procedurii de achiziție este în mărime de 1 058 556,74 lei, respectiv valoarea de 2 milioane de lei, este una care se încadrează în prevederile normative precitate. Vă mulțumim pentru clarificare.
Data:
6 aug 2024, 09:23
Subiectul întrebării:
Pavaj
Întrebare:
Ce grosime a pavajului ati prevazut la constructia trotuarului?
Răspuns (6 aug 2024, 10:51):
6 cm
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.