1
Perioada de actualizare
de la 02.08.2024 15:15
până la 02.09.2024 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2024 14:30
până la 23.09.2024 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 183 350 MDL
Perioada clarificărilor: 2 aug 2024, 15:15 - 2 sept 2024, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2024, 14:30 - 23 sept 2024, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 28 Canulă port venos implantabilă cu cateter 8,5FR (887)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2024, 14:50
Data ultimilor modificări
30 aug 2024, 11:13
Valoarea estimată (fără TVA)
1 183 350 MDL
Achizitii.md ID
21265738
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 28 Canulă port venos implantabilă cu cateter 8,5FR (887) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 345.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
lista de distribuție - ati.xlsx
Documentele la ofertă
-
2.08.24 15:15
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
2.08.24 15:15
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
2.08.24 15:15
contract.docx
Documentele la ofertă
-
2.08.24 15:15
anunț de participare - ati (partea 1).signed.pdf anunț de participare - ati (partea 1).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
30.08.24 11:13
+ formularele (partea 1).xlsx
Documentele la ofertă
-
30.08.24 11:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MED-M

Preţul ofertei: 993 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Tehnomedica

Preţul ofertei: 1 374 135 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot nr. 28 Canulă port venos implantabilă cu cateter 8,5FR (887)
Data:
31 aug 2024, 18:38
Subiectul întrebării:
Solicitare de modificare
Întrebare:
Va adresam aceasta solicitare in contextul cerințelor specifice pentru produsele solicitate. Am observat că produsele solicitate sunt exclusiv fabricate de compania B.Braun(https://catalogs.bbraun.com/en-01/p/PRID00003017/celsite-psu-venous-application). In mod particular, parametrii specificați și cerințele de produs se aliniaza in mod direct cu oferta disponibilă doar de la acest producator, ceea ce limiteaza participarea altor agenți economici pe piata. Pentru a asigura o competiție echitabila și pentru a maximiza oportunitatile de participare pentru mai mulți furnizori, inclusiv cei renumiți precum (Teleflex, Smiths Medical, Vygon, și Navilyst Medical), care nu produc produse cu specificațiile exacte solicitate, Va rugam sa luați în considerare urmatoarele masuri: 1. Largirea parametrelor: Ajustați parametrii și specificațiile produselor solicitate pentru a include opțiuni compatibile cu gama mai larga de produse disponibile pe piața. Aceasta va permite și altor producatori sa participe și sa ofere soluții care indeplinesc cerințele în mod adecvat. 2. Divizarea loturilor: Imparțiti loturile in unitati mai mici sau distincte pentru a facilita participarea mai multor agenți economici (un lot separeat pentru camera A și un lot separat pentru camera B). Divizarea loturilor va contribui la diversificarea ofertelor si va sprijini o competitie mai echitabila. Va rugam sa operati modificari la versiunea A pentru a spori concurența si a permite introducerea pe piata a produselor mai accesibile pentru actul medical respectiv. Modificarile propuse includ: - Materialul cateterului sa fie silicon sau poliuretan, ultimul permite o instalare mai rapida si usoara. - Introducerea diapazonului pentru parametrii de greutate si volum, cum ar fi: - Greutatea admisibila 5.5 gr- 9 gr. - Volumul rezidual a camerei: 0.25 ml-0.5ml - Diametrul cateterului 8-8.5 FR - Dimensiunile si forma produsului trebuie sa fie adaptate astfel incat sa corespunda volumului intern, avand o inalțime de maximum 13 ,5 mm - Rezistenta minima la presiune: 300 PSI (rugam sa consultati ISO 14630: Acest standard international stabileste cerintele de performanța pentru dispozitivele medicale neactive, inclusiv camerele implantabile, și include cerinte privind rezistența la presiune). Mai mult ca atit rezultatele studiilor clinice și feedback-ul din utilizarea practica a camerelor implantabile cu o rezistență de 300 PSI indica faptul ca acest nivel de rezistența este adecvat pentru majoritatea aplicațiilor și conditiilor clinice intilnite. - Diametrul membranii siliconice: de la – 9 mm – 12.5 mm. - Lungimea cateterului sa fie egal sau mai mare de 600 mm. Zona standard (pentru chimioterapie generala) pentru amplasarea camerei implantabile este în regiunea mușchilor pectorali majori. Aceasta necesită un cateter cu o lungime maximă de 18-25 cm. Pentru manevrarea și instalarea acestuia, o lungime de 30-50 cm este suficientă. Prin urmare, un cateter de 80 cm (este necesar pentru procedura de instalare prin angiografie, ceea ce in IMSP al RM nu se practica) ca urmare aceasta solicitare este inutila/ne justificata. Va rugam sa operati modificar la versiunea B Introducerea diapazonului pentru parametrii de greutate si volum, cum ar fi: Greutatea admisibila 4.5gr-6gr. Volumul residual a camerei: 0.2 ml – 0.3 ml Dimensiunile si forma sa fie in functie de corespunderea volumului intern, cu o inaltime de la 8.5 - 10 mm. Diametrul membranii siliconice:mai mare sau egal – 9 mm. Lungimea cateterului sa fie egal sau mai mare de 600 mm. Zona standard (pentru chimioterapie generala) pentru amplasarea camerei implantabile este în regiunea mușchilor pectorali majori. Aceasta necesită un cateter cu o lungime maximă de 18-30 cm. Pentru manevrarea și instalarea acestuia, o lungime de 30-40 cm este suficientă. Prin urmare, un cateter de 80 cm (este necesar pentru procedura de instalare prin angiografie, ceea ce in IMSP al RM nu se practica) ca urmare aceasta solicitare este inutila/ne justificata. ARGUMENTELE PENTRU OPERAREA MODIFICARILOR SOLICITATE: 1. Anatomia pacientului: Dimensiunile și structura corpului pacientului influențeaza volumul camerei. Vă rugăm să țineți cont că, în practică, toți pacienții oncologici prezintă carență imunonutrițională și dezvoltare insuficientă a țesutului celulo-adipos. Aceste condiții pot cauza probleme majore în implantarea dispozitivelor mari, precum camerele, generând atât dificultăți estetice, cât și traumatizare locului de implantare camerei la activitatea fizica zilnica. Un volum prea mare ar putea creste riscul de complicații post-operatorii. La pacienții cu o constituție corporală mai mică, un volum mai mic poate fi preferabil pentru a evita presiunea excesiva asupra tesuturilor sau disconfortul. 2. Durata utilizarii dispozitivului: Pentru utilizarea pe termen lung, un volum mai mic este preferabil pentru a maximiza confortul pe durata purtarii. Prin aceste ajustari, nu doar ca veti promova o competitie echitabila, dar veti si incuraja inovarea si diversitatea in oferta de produse, beneficiind astfel de solutii mai variate si mai competitive. Va mulțumim anticipat pentru considerarea acestei solicitari si pentru eforturile Dumneavoastra de a asigura un proces de achiziție echitabil și competitiv.
Răspuns (2 sept 2024, 08:41):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. De asemenea, menționăm că lotul respectiv, a fost publicat pe TRANSPARENȚĂ și asupra acestuia nu au parvenit careva clarificări în termenul prestabilit pentru aceasta.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări