Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21265606
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
250 000 MDL
Perioada clarificărilor:
2 aug 2024, 11:53 - 5 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 aug 2024, 10:00 - 9 aug 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrari de reparație a pardoselilor in blocul nr.4 și Reanimare a IMSP IMU – REPETAT - II
Informația despre anulare
Motivul anulării
Oferta neconforma.
Data anulării
16 aug 2024, 10:38
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2024, 11:53
Data ultimilor modificări
16 aug 2024, 10:38
Achizitii.md ID
21265606
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - 1.Lucrari de reparație a pardoselilor în blocul nr.4 și Reanimare a IMSP IMU
Buget: 250000.0 MDL
Anulată
Data:
2 aug 2024, 12:44
Subiectul întrebării:
caiet de sarcine
Întrebare:
Buna ziua. poz.1 Demolari 87.93 m3, dar transportarea deseurilor 4.68 t.
Clarificati va rog, ceva nu corespunde.
Răspuns (2 aug 2024, 14:32):
Buna ziua, s-au operat unele modificari la cantitati. Urmariti modificarile din caietul de sarcini atasat.
Data:
3 aug 2024, 12:30
Subiectul întrebării:
conditii de participare
Întrebare:
solicitam de a exclude cerinta obligatorie Aviz in constr
conform sumei conditiile sunt restricitve - e valoare mica...in acest sens agentii economici prezinta experienta similara care au avut-o pe parcurs, cu contracte incheiate si finalizate.
Răspuns (5 aug 2024, 09:54):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK