Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21265219
1
Perioada de actualizare
de la
01.08.2024 14:22
până la 14.08.2024 08:33
până la 14.08.2024 08:33
2
Propunerea ofertelor
de la
14.08.2024 08:33
până la 17.08.2024 14:33
până la 17.08.2024 14:33
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 600 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1 aug 2024, 14:22 - 14 aug 2024, 8:33
Perioada de depunere a ofertelor:
14 aug 2024, 8:33 - 17 aug 2024, 14:33
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație a blocului Curativ V(Pediatric) din cadrul IMSP Spitalul raional Orhei REPETAT
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Spitalul raional Orhei
Telefonul de contact
078830509
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
1 aug 2024, 14:22
Data ultimilor modificări
5 aug 2024, 10:55
Achizitii.md ID
21265219
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anexa la caiet de sarcini - formular 1 mod.pdf
anexa la caiet de sarcini - formular 1 mod.pdf
Documentele la ofertă
-
1.08.24 14:22
caiet de sarcini semnat aprobat.pdf
caiet de sarcini semnat aprobat.pdf
Documentele la ofertă
-
1.08.24 14:22
anunt de participare (2) modificat.semnat.pdf
anunt de participare (2) modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
1.08.24 14:22
Data:
5 aug 2024, 10:55
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, stimata autoritate contractanta, rugam respectuos sa publicati Formularul nr 1A. sau formularul 5 fara preturi
Răspuns (12 aug 2024, 08:32):
Buna ziua. La decizia grupului de lucru a fost elaborată anexa la caietul de sarcini cu toate volumele necesare. Vă rugăm să vă conformați cerințelor din documentația de atribuire.
Data:
10 aug 2024, 12:12
Subiectul întrebării:
Intrebarea din 5 aug 2024, 10:55
Întrebare:
Buna ziua , rugam sa publicati ceea ce sa solicitat, nu asteptati sa se termine perioada clarificarilor si sa inchideti subiectul intrebarii cu un raspuns de evitare a solicitarii ! Asteptam sa publicati forma desfasurata a caietului de sarcini cu resurse
Răspuns (12 aug 2024, 08:33):
Vă rugăm să vă conformați cerințelor și să nu abuzați procedura de achiziție respectivă întrucît spitalul are nevoie strîngentă de acestea lucrări.
Data:
12 aug 2024, 15:21
Subiectul întrebării:
Răspuns (12 aug 2024, 08:33): Vă rugăm să vă conformați cerințelor și să nu abuzați procedura de achiziție respectivă întrucît spitalul are nevoie strîngentă de acestea lucrări.
Întrebare:
Buna ziua, stimata autoritate contractanta nimeni nu abuzeaza aceasta procedura de achizitie. Pentru a veni cu oferta de pret cat mai corecta avem nevoie de forma desfasurata a caietului de sarcini, Solicitam sa publicati formular 1A sau 5 cu resurse. Multumim anticipat!
Răspuns (14 aug 2024, 08:24):
Prin urmare a ședinței grupului de lucru pentru achiziții și în urma mai multor discuții s-a refuzat publicarea documentelor adăugătoare (formulare solicitate) la pachetul principal de documentația de atribuire. Pentru elaborarea corectă a propunerii financiare, este necesar să fie vizitat obiectul și să fie examinate volumele. Caietul de sarcini explică etapele acestei proceduri, și anume ofertantul inițial are sarcina să elaboreze divizul de cheltuieli după care executarea lucrărilor. Rugăm respectuos să analizați și să studiați atent condițiile descrise în caietul de sarcini, care descrie toate momentele neclare de Dstră. la fel, în caietul de sarcini este indicat nr. de telefon a persoanei responsabile. Specificăm, că achiziția publică se organizează și se desfășoară, în temeiul art. 6, art. 8 din Directiva 2014/24/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 26 februarie 2014 privind achizițiile publice și de abrogare a directivei 2004/18/CE, art. 1 din Legea nr.131/2015 și în baza Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK