1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2024 16:21
până la 14.08.2024 13:16
2
Propunerea ofertelor
de la 14.08.2024 13:16
până la 05.09.2024 13:16
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 176 175 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2024, 16:21 - 14 aug 2024, 13:16
Perioada de depunere a ofertelor: 14 aug 2024, 13:16 - 5 sept 2024, 13:16
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 84 Cuve pentru protrombinei și fibrinogenului Teco Coatron
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2024, 16:18
Data ultimilor modificări
8 aug 2024, 14:11
Valoarea estimată (fără TVA)
176 175 MDL
Achizitii.md ID
21263943
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 84 Cuve pentru protrombinei și fibrinogenului Teco Coatron CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 121500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
lista de distributie 2025.xlsx
Documentele la ofertă
-
29.07.24 16:21
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
29.07.24 16:21
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
29.07.24 16:21
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
29.07.24 16:21
anunt de participare08.08.2024.signed.pdf anunt de participare08.08.2024.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
8.08.24 14:11
formularele 08.08.2024.xlsx
Documentele la ofertă
-
8.08.24 14:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sanmedico

Preţul ofertei: 182 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări