Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21263621
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
150 768,13 MDL
Perioada clarificărilor:
29 iul 2024, 10:35 - 5 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 aug 2024, 10:00 - 9 aug 2024, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Potrivit cerințelor formularului de deviz – lista cu cantitățile de bunuri și lucrări, atașat în cadrul SIA RSAP
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2024, 10:35
Data ultimilor modificări
9 aug 2024, 13:00
Achizitii.md ID
21263621
MTender ID
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Sistem de stingere automată a incendiilor din camera de servere și UPS
Buget: 150768.13 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
1 aug 2024, 17:38
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna Ziua, autoritatea contractanta dispune de proiect avizat conform la care se face achizitia si instarea Sistemului de stingere automata a incendiilor din camera de servere si UPS? Daca da atunci solicitam sal publicati in documentatia procedurii publice de achizitii.
Răspuns (2 aug 2024, 08:34):
Buna ziua.
Proiectul a fost atasat la documentele procedurii de achizitie.
Data:
1 aug 2024, 19:02
Subiectul întrebării:
lista cu cantități de lucrări
Întrebare:
In lista cu cantități de lucrări lipseste rindul nr 10. Solicitam sa republicati documentatia ca sa fie vizibil lista totala.
Răspuns (2 aug 2024, 11:32):
Buna ziua. Lista cu cantități de lucrări a fost completată și publicată repetat, o găsiți atașată la documentele procedurii de achiziție.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK