1
Perioada de actualizare
de la 26.07.2024 15:38
până la 07.08.2024 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 07.08.2024 14:30
până la 18.08.2024 14:30
3
Licitaţie
de la 19.08.2024 15:00
până la 19.08.2024 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 390 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iul 2024, 15:38 - 7 aug 2024, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 aug 2024, 14:30 - 18 aug 2024, 14:30
Începutul licitației: 19 aug 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de certificare a ASP pe standardele ISO (SM EN ISO 9001:2015, SM ISO/IEC 27001:2023 şi SM ISO 37001:2016) (lot cu poziții)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina Uzun
Telefonul de contact
022-50-48-37
Datele achizitiei
Data publicării
26 iul 2024, 15:24
Data ultimilor modificări
5 aug 2024, 14:16
Valoarea estimată (fără TVA)
390 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 900 MDL
Achizitii.md ID
21263403
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
9 sept 2024 14:15 - 30 dec 2026 14:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1. Servicii de certificare a ASP pe standardele ISO (SM EN ISO 9001:2015, SM ISO/IEC 27001:2023 și SM ISO 37001:2016) Audit de certificare – anul 2024 - Certificarea sistemelor de management al calității, securității informației și anti-mită: conform cerințelor standardelor internaționale ISO 9001:2015, ISO/IEC 27001:2023 și ISO 37001:2016. Documentele de însoțire a serviciilor de certificare includ: - Planul de audit, - Certificate de conformitate pentru fiecare sistem de management, - Raport de audit. Standarde de referință: ISO 9001:2015, ISO/IEC 27001:2023, ISO 37001:2016. Serviciile vor fi prestate conform specificației tehnice solicitate și activităților desfășurate conform adreselor indicate în Anexa la Anunțul de participare. CPV: 79132000-8 - Servicii de certificare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
1.2. Servicii de certificare a ASP pe standardele ISO (SM EN ISO 9001:2015, SM ISO/IEC 27001:2023 și SM ISO 37001:2016) Audit de supraveghere 1 – anul 2025 - Certificarea (auditul de supraveghere 1) sistemelor de management al calității, securității informației și anti-mită: conform cerințelor standardelor internaționale ISO 9001:2015, ISO/IEC 27001:2023 și ISO 37001:2016. Documentele de însoțire a serviciilor de certificare includ: - Planul de audit, - Certificate de conformitate pentru fiecare sistem de management, - Raport de audit. Standarde de referință: ISO 9001:2015, ISO/IEC 27001:2023, ISO 37001:2016. Serviciile vor fi prestate conform specificației tehnice solicitate și activităților desfășurate conform adreselor indicate în Anexa la Anunțul de participare. CPV: 79132000-8 - Servicii de certificare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
1.3. Servicii de certificare a ASP pe standardele ISO (SM EN ISO 9001:2015, SM ISO/IEC 27001:2023 și SM ISO 37001:2016) Audit de supraveghere 2 – anul 2026 - Certificarea (auditul de supraveghere 2) sistemelor de management al calității, securității informației și anti-mită: conform cerințelor standardelor internaționale ISO 9001:2015, ISO/IEC 27001:2023 și ISO 37001:2016. Documentele de însoțire a serviciilor de certificare includ: - Plan de audit, - Certificate de conformitate pentru fiecare sistem de management, - Raport de audit. Standarde de referință: ISO 9001:2015, ISO/IEC 27001:2023, ISO 37001:2016. Serviciile vor fi prestate conform specificației tehnice și activităților desfășurate conform adreselor indicate în Anexa la Anunțul de participare. CPV: 79132000-8 - Servicii de certificare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaratie.doc
26.07.24 15:38
Anexe la documentatia standard.signed.pdf Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
26.07.24 15:38
Anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard.docx
26.07.24 15:38
Declaratie.signed.pdf Declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie.signed.pdf
26.07.24 15:38
Anunt de participare modificat.signed.pdf Anunt de participare modificat.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare modificat.signed.pdf
5.08.24 14:16
DUAE modificat.signed.pdf DUAE modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE modificat.signed.pdf
5.08.24 14:16
DUAE modificat.docx
Documentele la ofertă
DUAE modificat.docx
5.08.24 14:16
Anexa nr. 24 model contract modificat.signed.pdf Anexa nr. 24 model contract modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa nr. 24 model contract modificat.signed.pdf
5.08.24 14:16
Anexa la Anunțul de participare modificat.docx
Specificaţie tehnică
Anexa la Anunțul de participare modificat.docx
5.08.24 14:16
Anexa la Anunțul de participare modificat.signed.pdf Anexa la Anunțul de participare modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa la Anunțul de participare modificat.signed.pdf
5.08.24 14:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC CERTINSPECT REGISTER SRL

Preţul ofertei: 326 564 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRAC CERT SRL

Preţul ofertei: 384 622,20 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de certificare a ASP pe standardele ISO (SM EN ISO 9001:2015, SM ISO/IEC 27001:2023 şi SM ISO 37001:2016) (lot cu poziții)
Data:
31 iul 2024, 13:44
Subiectul întrebării:
solicitare clarificari
Întrebare:
buna ziua; urmare cerintelor din anuntul de participare va rugam sa ne comunicati urmatoarele: 1) numarul de personal angajat pe fiecare din cele 5 locatii in parte. 2) vis a vis de garantia in cuantum de 2% din suma de oferta fara TVA, dat fiind ca suma stabilita de dvs este de 390 000 mdl, va rugam sa ne comunicati care este suma in euro acceptata de dvs in cuantumul celor 2%-specificam faptul ca o sa depunem garantia in euro prin transfer. 3 )dat find structura destul de complexa a ASP cumulat cu cele 3 certificari solicitate de dvs. si cu numarul destul de mare de zile de audit care or sa rezulte conform grilelor internationale de stabilire a zilelor de audit pe fiecare sistem de management in parte, va rugam sa ne specificati urmatoarele: - exista vreun criteriu privind numarul minim de auditori propusi conform solicitarilor dvs din Anuntul de Participare (punctul 17(descriere a conditiilor de eligibilitate)-respectiv punctul 8 din tabel sau nu conteaza numarul de auditori si acceptati si oferte in care organismele de certificare va propune decat 1 singur auditor? - de asemenea va rugam sa ne comunicati daca auditorii propusi de organismele de certificare (personalul propus pentru implementarea contractului) trebuie sa aibe experienta in auditare unitatilor de administratie publica sau acceptati si auditori care nu au auditat niciodata administratie publica? in cazul in care personalul propus ar trebui sa aibe experiente in auditarea unitatilor de administratie publica ce documente ar trebui sa prezentam ca si dovezi? - exista vreun criteriu al numarului nimim de unitati de administratie publica pe care sa le fi auditat fiecare din auditorii propusi? 4) la punctul 17(descriere a conditiilor de eligibilitate)-respectiv punctul 9 din tabel va rugam sa ne comunicati la ce se refera experienta similara: la organizatii certificate in domeniul administratie publica pe cele 3 sisteme de management sau orice fel de certificari; exista vreun criteriu a numarul minim de organizatii certificate in domeniu? organizatiile certificate de organismele de certificare in domeniul administratie publice trebuie sa fie organizatii mari comparabile cu ASP ( ministere de exemplu sau administratii publice cu peste 500 angajati) sau acceptati si primari de comuna/raioane ca si experiente similare?
Răspuns (5 aug 2024, 14:12):
1) Anexa la Anunțul de participare a fost modificată și va fi publicată pe platforma de achiziții publice. 2) În conformitate cu pct. 18 din Anunțul de participare garanția pentru ofertă se depune în cuantum de 2% din suma totală fără TVA a ofertei propuse de către operatorul economic în MDL sau EURO. În cazul depunerii garanției pentru ofertă în EURO, se va aplica rata oficială de schimb EURO/MDL stabilită de Banca Națională a Moldovei la data depunerii ofertelor. 3) În procesul de prestare a serviciilor vor fi antrenați minim 3 auditori. Respectiv, cerințele documentației de atribuire au fost modificate. Agenția Servicii Publice este o instituție publică care activează în baza HG nr. 314 din 22.05.2017. Experiența similară va fi prezentată în conformitate cu cerințele documentației de atribuire, indiferent de forma juridică a instituției care urmează a fi auditată. În condițiile documentației de atribuire nu se regăsesc astfel de cerințe. 4) Experiența similară va fi prezentată în conformitate cu cerințele documentației de atribuire, indiferent de forma juridică a instituției care urmează a fi auditată. Respectiv, potrivit subpct. 9 din pct. 17 al Anunțului de participare, se solicită experiența specifică în prestarea serviciilor de certificare pentru cele 3 sisteme de management. Operatorii economici, potențiali ofertanți, vor elabora oferta în conformitate cu cerințele documentației de atribuire.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări