Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 080 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iul 2024, 14:19 - 5 aug 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2024, 13:00 - 19 aug 2024, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea serviciilor de realizare si automatizare a fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate, optimizarea cooperării dintre autoritățile publice, prin implementarea unei soluții moderne de e-guvernare pentru sporirea transparenței procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate în cadrul Registrului Aerian al Republicii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Burdujan
Telefonul de contact
022823603
Datele achizitiei
Data publicării
26 iul 2024, 14:00
Data ultimilor modificări
16 oct 2024, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
2 080 000 MDL
Achizitii.md ID
21263282
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Durata contractului
1 sept 2024 14:09 - 31 dec 2024 14:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de dezvoltare software CPV: 72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate
Data:
29 iul 2024, 10:43
Subiectul întrebării:
Capitolul VIII SPAȚIUL TEHNOLOGIC AL SI RA
Întrebare:
Buna ziua, p. 48 "Din punct de vedere funcțional, se va realiza o soluție fiabilă și scalabilă atât în cazul creșterii numărului de utilizatori ce folosesc resursele sistemului informatic, cât și în cazul creșterii volumului de informație gestionată de acesta." Va rugam sa ne comunicati nr de utilizatori minim preconizate initial si aproximativ estimarile pentru cresterea nr de utilizatori per an/luna si etc. Va multumim anticipat
Răspuns (29 iul 2024, 13:33):
Inițial, este planificat: conducător 3, inspector aeronautic 11, destinatari ai datelor 1, administrator 1. În viitor, toate autoritățile de stat (la cererea acestora) interesate de informațiile disponibile în registru ar trebui să fie conectate (în prezent, numărul de utilizatori este neidentificat).
Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate
Data:
1 aug 2024, 11:58
Subiectul întrebării:
Cerinte obligatorii
Întrebare:
Buna ziua, "ITIL Foundation în IT Service Management al angajaților pentru a demonstra înțelegerea procedurilor și a proceselor de lucru." Va rugam sa concretizati cum va fi tratata cerinta susmentionata: toti expertii propusi pentru proiect trebuie sa fie certificati ITIL foundation, sau cel putin o persoana din echipa de proiect,sau orice alt angajat a companiei?
Răspuns (1 aug 2024, 14:25):
Răspuns: Cel puțin o persoana din echipa trebuie să fie certificat ITIL Foundation.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări