1
Perioada de actualizare
de la 26.07.2024 13:27
până la 02.08.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.08.2024 10:00
până la 12.08.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 498 275,75 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iul 2024, 13:27 - 2 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 aug 2024, 10:00 - 12 aug 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare a teritoriului la Casa de odihnă “La Nistru” din satul Molovata Nouă, Raionul Dubăsari
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Teleman
Telefonul de contact
022822659
Datele achizitiei
Data publicării
26 iul 2024, 13:13
Data ultimilor modificări
26 iul 2024, 13:39
Valoarea estimată (fără TVA)
498 275,75 MDL
Achizitii.md ID
21263219
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
15 aug 2024 13:27 - 31 dec 2024 13:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a teritoriului CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare. semnat.pdf anunt de participare. semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
26.07.24 13:27
caiet sarcini. semnat.semnat.pdf caiet sarcini. semnat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
26.07.24 13:27
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
26.07.24 13:27
documentatie standard lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
26.07.24 13:27
caiet sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
26.07.24 13:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAUHOF GROUP

Preţul ofertei: 497 081,53 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări