Selectaţi tipul procedurii
21261306
1
Perioada de actualizare
de la
23.07.2024 11:08
până la 09.08.2024 11:08
până la 09.08.2024 11:08
2
Propunerea ofertelor
de la
09.08.2024 11:08
până la 22.08.2024 18:08
până la 22.08.2024 18:08
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 070 133,33 MDL
Perioada clarificărilor:
23 iul 2024, 11:08 - 9 aug 2024, 11:08
Perioada de depunere a ofertelor:
9 aug 2024, 11:08 - 22 aug 2024, 18:08
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Imbunatatirea conditiilor de igiena prin interventii de reconstructie si renovare a blocurilor sanitare la IP L.T. ''B. Dinga'' situat in or. Criuleni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, locality, str. Bd. Biruinta, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Barbăscumpă Nicolae
Telefonul de contact
+37368114432
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
22 iul 2024, 13:01
Data ultimilor modificări
23 iul 2024, 13:18
Achizitii.md ID
21261306
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare boris dinga criuleni.signed
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
23.07.24 11:08
06-CR037 - LT ,,Boris Dinga_, or. Criuleni.signed.signed
Specificaţie tehnică
Conditii de finantare
23.07.24 11:08
Data:
23 iul 2024, 13:18
Subiectul întrebării:
Finantare
Întrebare:
Bună, finantarea de u dei?
Răspuns (24 iul 2024, 08:31):
Fondul Naţional pentru Dezvoltare Regională și locală
Imbunatatirea conditiilor de igiena prin interventii de reconstructie si renovare a blocurilor sanitare la IP L.T. ''B. Dinga'' situat in or. Criuleni
Data:
2 aug 2024, 11:18
Subiectul întrebării:
garantia pru oferta
Întrebare:
Conform documentatiei standart AE are dreptul de a transfera garantia pru oferta la contul AC. Va rog sa atasati rechizitele bancare pru transfer direct la contul autoritatii contractante.
va multumesc
Răspuns (5 aug 2024, 08:08):
pct al Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări125. Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte:
1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției pentru ofertă;
in anuntul de participare sa stabilit forma garantiei pentru oferta
Imbunatatirea conditiilor de igiena prin interventii de reconstructie si renovare a blocurilor sanitare la IP L.T. ''B. Dinga'' situat in or. Criuleni
Data:
2 aug 2024, 13:48
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Conf p.36.(1-4) a documentatiei standart lucrari Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi:
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor;
2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);
3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
4) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară.
Modificati va rog p-ul privind Suma ( lei) obligatorie in cont
Răspuns (5 aug 2024, 08:10):
nu este clara clarificarea!!!
Data:
6 aug 2024, 18:18
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
p.17 Anunt de participare: specificatia Întocmite corespunzator CPL.01.01-2012 Este interzisă modificarea formularelor de deviz prin majorare sau micșorare a resurselor sau excluderea totală a acestora, cu excepția situației în care în Lista Cantităților prezentate se prevede expres acest lucru. Cifrele indicate în devize la valoarea de deviz lei, pe unitate de masură inclusiv salariu și total inclusiv salariu, obligatoriu vor fi cu două semne după virgulă.
Intrebarea: Calculele de deviz vor fi determinate Conform prevederilor Ordinului nr.14 din 10.02.2022 Ministerului Economiei si Infrastructurii al RM cu privire la aprobarea Amendamentului CP L.01.02:2012/A2:2022 „Economia Construcțiilor” salariu mediu pe ora al muncitorilor-constructori este stabilit 84,97 lei/ora ?
Ofertele cu coeficientul la manopera mai mici de 84,97 lei/ora vor fi evaluate sau descalificate ?
Răspuns (7 aug 2024, 11:08):
la momentul evaluarii Gfrupul de lucru va APRECIA OFERTA!
Data:
7 aug 2024, 12:42
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
ce înseamnă “aprecia oferta”?
Redați un răspuns adecvat, la
moment cind ati solicitat în P.17 anumite cerințe.
Grupul de lucru va descalifica oferta cu coeficientul la manopera mai jos de 84,97 ? Sau va evalua ofertele cu k mai mic de 84,97 precum ca întrunesc cerințele stipulate în P.17 al anunțului.
Răspuns (7 aug 2024, 13:07):
pct. 17 este explicit Este interzisă modificarea formularelor de deviz
prin majorare sau micșorare a resurselor sau
excluderea totală a acestora, cu excepția situației
în care în Lista Cantităților prezentate se prevede
expres acest lucru. Cifrele indicate în devize la
valoarea de deviz lei, pe unitate de masură inclusiv
salariu și total inclusiv salariu, obligatoriu vor fi
cu două semne după virgulă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK