1
Perioada de actualizare
de la 23.07.2024 11:08
până la 09.08.2024 11:08
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2024 11:08
până la 22.08.2024 18:08
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 070 133,33 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2024, 11:08 - 9 aug 2024, 11:08
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2024, 11:08 - 22 aug 2024, 18:08
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Conditiile de achitare și termeni de executare conform contractelor anexate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, locality, str. Bd. Biruinta, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Barbăscumpă Nicolae
Telefonul de contact
+37368114432
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 iul 2024, 13:18
Valoarea estimată (fără TVA)
2 070 133,33 MDL
Achizitii.md ID
21261306
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, or.Criuleni, or.Criuleni
Durata contractului
31 aug 2024 03:00 - 30 sept 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imbunatatirea conditiilor de igiena prin interventii de reconstructie si renovare a blocurilor sanitare la IP L.T. ''B. Dinga'' situat in or. Criuleni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare boris dinga criuleni.signed
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
23.07.24 11:08
cs f5.signed
Specificaţie tehnică
f 5
23.07.24 11:08
f1 cs aprob.signed
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
23.07.24 11:08
BS_Model contract de antrepriză_tripartit
Specificaţie tehnică
model de contract
23.07.24 11:08
06-CR037 - LT ,,Boris Dinga_, or. Criuleni.signed.signed
Specificaţie tehnică
Conditii de finantare
23.07.24 11:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lorascom

Preţul ofertei: 1 332 563,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC LUXGAZ SRL

Preţul ofertei: 1 989 094,75 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Imbunatatirea conditiilor de igiena prin interventii de reconstructie si renovare a blocurilor sanitare la IP L.T. ''B. Dinga'' situat in or. Criuleni
Data:
2 aug 2024, 11:18
Subiectul întrebării:
garantia pru oferta
Întrebare:
Conform documentatiei standart AE are dreptul de a transfera garantia pru oferta la contul AC. Va rog sa atasati rechizitele bancare pru transfer direct la contul autoritatii contractante. va multumesc
Răspuns (5 aug 2024, 08:08):
pct al Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări125. Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte: 1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției pentru ofertă; in anuntul de participare sa stabilit forma garantiei pentru oferta
Imbunatatirea conditiilor de igiena prin interventii de reconstructie si renovare a blocurilor sanitare la IP L.T. ''B. Dinga'' situat in or. Criuleni
Data:
2 aug 2024, 13:48
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Conf p.36.(1-4) a documentatiei standart lucrari Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor; 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); 3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 4) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară. Modificati va rog p-ul privind Suma ( lei) obligatorie in cont
Răspuns (5 aug 2024, 08:10):
nu este clara clarificarea!!!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări