Selectaţi tipul procedurii
21261033
1
Perioada de actualizare
de la
19.07.2024 15:45
până la 26.07.2024 15:00
până la 26.07.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
26.07.2024 15:00
până la 09.08.2024 10:00
până la 09.08.2024 10:00
3
Licitaţie
12.08.2024 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
464 800 MDL
Perioada clarificărilor:
19 iul 2024, 15:45 - 26 iul 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 iul 2024, 15:00 - 9 aug 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Echipament educațional necesar în cadrul Proiectului DIGITRANS - ,,Digital transformation of HEIs education process in Ukraine and Moldova for sustainable engagement with enterprises”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 iul 2024, 15:35
Data ultimilor modificări
23 iul 2024, 13:57
Achizitii.md ID
21261033
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
22 iul 2024, 14:21
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Stimată Autoritate Contractantă, având în vedere faptul că bunurile solicitate sunt produse la comandă, nu sunt disponibile în stoc și urmează a fi importate, livrarea în 30 zile lucrătoare de la semnarea contractului și înregistrarea acestuia la AAP este imposibilă. Având în vedere termenul mediu de producere a categoriei date de echipamente și termenul pentru transport al mărfii, solicităm respectuos modificarea pct. 12 din Anunțul de Participare și acceptarea unui termen de livrare de minim 120 zile de la înregistrarea contractului la Agenția Achiziții Publice.
Răspuns (23 iul 2024, 14:31):
Anunț a fost modificat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK