1
Perioada de actualizare
de la 18.07.2024 19:08
până la 24.07.2024 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.07.2024 00:00
până la 08.08.2024 19:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 840 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iul 2024, 19:08 - 24 iul 2024, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iul 2024, 0:00 - 8 aug 2024, 19:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a încăperilor și scării interioare, extinderea intrării principale, crearea accesului pentru persoanele cu dezabilitati
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2020, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str-la Studenților 7/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balmus Dorin
Telefonul de contact
068230999, 069004857
Datele achizitiei
Data publicării
18 iul 2024, 18:25
Data ultimilor modificări
18 iul 2024, 19:14
Valoarea estimată (fără TVA)
840 000 MDL
Achizitii.md ID
21260785
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2020, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str-la Studenților 7/1
Durata contractului
19 aug 2024 18:00 - 7 oct 2024 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a încăperilor cu extinderea intrării principale CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 125.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat (2).pdf anunt de participare.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
18.07.24 19:08
caiet de sarcini.semnat (2).pdf caiet de sarcini.semnat (2).pdf
Specificaţie tehnică
CAIET DE SARCINI
18.07.24 19:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CP INVEST CONSTRUCT

Preţul ofertei: 729 561,68 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț în corespundere cu cerințele solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

OLEMUS GRUP SRL

Preţul ofertei: 890 652,19 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 897 878,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări