1
Perioada de actualizare
de la 18.07.2024 08:59
până la 29.07.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.07.2024 11:00
până la 08.08.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 86 790 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iul 2024, 8:59 - 29 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 iul 2024, 11:00 - 8 aug 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform documentației de proiect
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
18 iul 2024, 8:20
Data ultimilor modificări
18 iul 2024, 8:59
Valoarea estimată (fără TVA)
86 790 MDL
Achizitii.md ID
21260395
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
19 aug 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de verificare a proiectului „Lucrări de proiectare cu privire la elaborarea măsurilor de sporire a siguranței circulației rutiere pe sectoarele de drum R2 Chișinău-Bender-Tiraspol-M5, km 38,10-39,10 și R32 M3-Vulcănești-Cahul-Taraclia, km 31,260 intersecție cu drumul local L664, definitivate „Puncte negre”” CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
18.07.24 08:59
duae verificare proiecte.doc
Documentele la ofertă
-
18.07.24 08:59
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
18.07.24 08:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor

Preţul ofertei: 90 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1721280065498 din 12.08.2024, ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1721280065498 din 08.08.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de verificare a proiectelor de execuție conform loturilor (11 loturi), Vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic Î.S. ,,Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor” a propus prețul de 1 529 110,00 (un milion cinci sute douăzeci și nouă mii o sută zece lei, 00 bani) fără TVA și 1 834 932,00 (un milion opt sute treizeci și patru mii nouă sute treizeci și doi lei, 00 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări