1
Perioada de actualizare
de la 15.07.2024 13:37
până la 25.07.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.07.2024 08:00
până la 29.07.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 696 429 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iul 2024, 13:37 - 25 iul 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iul 2024, 8:00 - 29 iul 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație a copiilor din Tabăra „Izvoraș” satul Zloți, raionul Cimișlia
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, b-ul Mihai Viteazul, 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SURDU Vasile
Telefonul de contact
024121012
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2024, 13:33
Data ultimilor modificări
15 iul 2024, 13:37
Valoarea estimată (fără TVA)
696 429 MDL
Achizitii.md ID
21258024
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, b-ul Mihai Viteazul, 44
Durata contractului
1 aug 2024 13:36 - 31 dec 2024 13:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.docx
Documentele la ofertă
-DUAE
15.07.24 13:37
anunț.pdf anunț.pdf
tenderNotice
-Anunț
15.07.24 13:37
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-Documentația Standart
15.07.24 13:37
Documentele lotului
graficul de activitate 1.docx
-Graficul de activitate
15.07.24 13:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 696 429 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru nr. 02 din 31 iulie 2024
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări