1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2024 09:24
până la 24.07.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.07.2024 15:00
până la 31.07.2024 09:00
3
Licitaţie
01.08.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 302 795 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iul 2024, 9:24 - 24 iul 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iul 2024, 15:00 - 31 iul 2024, 9:00
Începutul licitației: 1 aug 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Sistem de videoconferință cu stand mobil în set
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Covalciuc
Telefonul de contact
022 504881
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2024, 9:09
Data ultimilor modificări
11 iul 2024, 15:31
Valoarea estimată (fără TVA)
302 795 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 027,95 MDL
Achizitii.md ID
21253933
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
19 aug 2024 09:14 - 31 dec 2024 09:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1 All-in-one usb camera videoconferință și sunet integrat - Conform specificațiilor tehnice din documentația de atribuire CPV: 32330000-5 - Aparate audio şi video de înregistrare şi redare
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
1.2 Smart TV/Monitor 65” - Conform specificațiilor tehnice din documentația de atribuire CPV: 32330000-5 - Aparate audio şi video de înregistrare şi redare
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
1.3 Stand mobil pentru sistem Videoconferinţă - Conform specificațiilor tehnice din documentația de atribuire CPV: 32330000-5 - Aparate audio şi video de înregistrare şi redare
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
1.4 Mini PC/Server pentru sistem de videoconferință - Conform specificațiilor tehnice din documentația de atribuire CPV: 32330000-5 - Aparate audio şi video de înregistrare şi redare
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
1.5 Bară de sunet cu difuzor integrat pentru conferințe - Conform specificațiilor tehnice din documentația de atribuire CPV: 32330000-5 - Aparate audio şi video de înregistrare şi redare
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
1.6 Servicii de asamblare, instalare și cablare, configurare și dare în exploatare (punere în funcțiune) - Conform specificațiilor tehnice din documentația de atribuire CPV: 32330000-5 - Aparate audio şi video de înregistrare şi redare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
aviz age-3011-341-17042024-asp.semnat.pdf aviz age-3011-341-17042024-asp.semnat.pdf
Documentele la ofertă
aviz age-3011-341-17042024-asp.semnat.pdf
11.07.24 09:24
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
11.07.24 09:24
declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
11.07.24 09:24
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
11.07.24 09:24
declaratie beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi.doc
11.07.24 09:24
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
11.07.24 09:24
anexa nr. 24 (contract-model) - sistem videoconferinte.signed.pdf anexa nr. 24 (contract-model) - sistem videoconferinte.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 (contract-model) - sistem videoconferinte.signed.pdf
11.07.24 09:24
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
11.07.24 09:24
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
11.07.24 09:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 302 623 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru pentru achiziții publice
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări