1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2024 16:25
până la 15.07.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2024 10:00
până la 23.07.2024 10:00
3
Licitaţie
24.07.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 745 160 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2024, 16:25 - 15 iul 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2024, 10:00 - 23 iul 2024, 10:00
Începutul licitației: 24 iul 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță corectivă pentru sistem aplicativ aferent sistemului financiar (FMS) și pentru alte soluții specializate pe platforma 1C:Întreprindere 8.3
a) Asigurarea funcționalității și a securității complexului de mijloace tehnice și de program;
b) Actualizarea versiunii sistemului aplicativ;
c) Întreținerea sistemului aplicativ și resursei informaționale;
d) Restabilirea funcționalității sistemului aplicativ, în cazul apariției defecțiunilor;
e) Eliminarea/corectarea problemelor, detectate în sistemul aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor;
f) Asigurarea integrității datelor în proces de schimb de date între sistemul aplicativ aferent sistemului financiar cu sistemul informațional ,,Protecția Socială” prin interfețe:
i. Asigurarea consolidării datelor privind veniturile (obligații, amenzi și plata contribuțiilor) la bugetul asigurărilor sociale de stat (BASS) pe conturile bugetare în sistemul financiar,
ii. Asigurarea consolidării datelor privind cheltuielile (plăți efectuate de CNAS pentru toate tipurile de pensii, indemnizații, compensații, bilete de tratament balneosanatorial efectuate din bugetul asigurărilor sociale și de la bugetul de stat) la BASS pe conturile bugetare în sistemul financiar,
iii. Asigurarea sincronizării structurilor de date, atât în ceea ce privește logica prelucrării acestora (identificatori unici, tipuri, relații cu alte date etc.) și din punct de vedere al mecanismelor de schimb şi al controlului integrității.
iv. Asigurarea securității informaționale în proces de prelucrare și schimb de date între sistemele informaționale implicate.
g) Asigurarea suportului metodologic și practic pentru utilizatori;
h) Consultanța cu privire la întrebările specifice ale software –lui aplicativ.
Servicii de mentenanță corectivă pentru sistemul aplicativ (FMS) și pentru alte soluții specializate pe platforma 1C:Întreprindere constituie 1885 om/oră.
Servicii de mentenanță adaptivă în sistem aplicativ aferent sistemului financiar (FMS) și pentru alte soluții specializate pe platforma 1C:Întreprindere 8.3
a) Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurărilor sociale;
b) Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniul asigurărilor sociale. Actualizarea versiunii sistemului informațional;
c) Modificarea funcţionalităţilor legate de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne;
d) Modificarea mecanismelor și procedurilor de schimb de date cu sistemul informațional ,,Protecția Socială” (interfață), pentru consolidarea datelor privind veniturile, cheltuielile la bugetul asigurărilor sociale de stat (BASS) și sistemul informațional ,,Bilete de tratament” pe conturile bugetare în sistemul financiar – în cazul modificării cadrului normativ. În cazul modificării funcționalităților în SI ,,Protecția Socială” sunt necesare modificări corespunzătoare în sistemul aplicativ aferent sistemului financiar (FMS) și în interfață între acestea;
e) Ajustarea funcționalităților sistemului aplicativ aferent sistemului financiar (FMS) și pentru alte soluții specializate pe platforma 1C:Întreprindere, în conformitate cu lista, conform Anexa nr.1;
f) Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementărilor tehnice "Procesele ciclului de viață al software-ului" RT 38370656 -002:2006);
g) Consultanţă privind modificările realizate.

Lista funcționalităților sistemului aplicativ aferent sistemului financiar (FMS) și pentru alte soluții specializate pe platforma 1C:Întreprindere 8.3 ce urmează a fi adaptate şi/ sau modificate, conform Anexei nr.1.

Servicii de mentenanță adaptivă pentru sistemului aplicativ (FMS) și pentru alte soluții specializate pe platforma 1C:Întreprindere constituie 2560 om/oră.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
10 iul 2024, 16:25
Valoarea estimată (fără TVA)
745 160 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
7 400 MDL
Achizitii.md ID
21253623
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentație de atragere a ofertelor
Durata contractului
1 aug 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță corectivă pentru sistem aplicativ aferent sistemului financiar (FMS) și pentru alte soluții specializate pe platforma 1C:Întreprindere 8.3 CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1885.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
Servicii de mentenanță adaptivă în sistem aplicativ aferent sistemului financiar (FMS) și pentru alte soluții specializate pe platforma 1C:Întreprindere 8.3 CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 2560.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare August Decimbrie 2024 final.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
10.07.24 16:25
DUAE Mentenanța FMS CNAS 10,07,2024
Specificaţie tehnică
DUAE în Word
10.07.24 16:25
DUAE Mentenanța FMS CNAS 10,07,2024.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
10.07.24 16:25
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Mentenanța FMS CNAS 2024 modif 10.07.2024
Specificaţie tehnică
Documentația standard în Word
10.07.24 16:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS

Preţul ofertei: 640 080 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări