Statut planning
Valoarea estimată fără TVA 4 000 MDL
Perioada clarificărilor:
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iul 2025, 3:00 -

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

rechizite de birou

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str .M.Eminescu 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marcela Lucas
Telefonul de contact
023023218
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2024, 15:05
Data ultimilor modificări
10 iul 2024, 15:06
Achizitii.md ID
21253400
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.