1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2024 15:26
până la 22.07.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2024 10:00
până la 01.08.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 989 995,66 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2024, 15:26 - 22 iul 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2024, 10:00 - 1 aug 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

privind achiziționarea ”Lucrărilor de reparații curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. Alecu Russo 11, pentru anul 2024, repetat
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Cenușa
Telefonul de contact
022-44-43-07
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2024, 14:21
Data ultimilor modificări
10 iul 2024, 15:26
Valoarea estimată (fără TVA)
1 989 995,66 MDL
Achizitii.md ID
21253271
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
20 aug 2024 15:24 - 31 dec 2024 15:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
privind achiziționarea ”Lucrărilor de reparații curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. Alecu Russo 11, pentru anul 2024, repetat CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 1 343 674,16 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 1 694 903,81 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

''Eurogrupstim'' SRL

Preţul ofertei: 1 744 444,42 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări