Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
09.07.2024 16:29
până la 28.07.2024 09:27
până la 28.07.2024 09:27
2
Propunerea ofertelor
de la
28.07.2024 09:27
până la 31.07.2024 09:27
până la 31.07.2024 09:27
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
957 000 MDL
Perioada clarificărilor:
9 iul 2024, 16:29 - 28 iul 2024, 9:27
Perioada de depunere a ofertelor:
28 iul 2024, 9:27 - 31 iul 2024, 9:27
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Drumuri de tară in variantă albă
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3640, MOLDOVA, Ungheni, Petreşti, loc.st.c.f., s. Petresti
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 iul 2024, 16:29
Data ultimilor modificări
26 iul 2024, 9:27
Achizitii.md ID
21251946
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare (2).pdf
anunt de participare (2).pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare (2).pdf
anunt de participare (2).pdf
ID: 1376c8f7-7ff8-4c02-8461-f15de0bab2fc
tenderNotice
-
anunt de participare (1).pdf
anunt de participare (1).pdf
ID: 1376c8f7-7ff8-4c02-8461-f15de0bab2fc
tenderNotice
tenderNotice
Document care indică denumirea autorității contractante,adresa de email,date de contract,condiții de participare,suma lucrărilor ,termenul executării lucrărilor
10.07.24 08:53
Data:
10 iul 2024, 08:24
Subiectul întrebării:
garantie
Întrebare:
buna ziua, termenul de garantie de 2 ani este cam mult pentru asa tip de drum de varianta alba, rugam modificati termenul, multumim
Răspuns (24 iul 2024, 08:38):
A fost modificat termenul in Anut de la 2 ani la un an
Data:
10 iul 2024, 08:25
Subiectul întrebării:
propunerea ofertelor
Întrebare:
Conform legii 131/2015 articolul 57 alin (6) În cazul procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, termenul de depunere a ofertelor va fi de cel puţin 7 zile pentru bunuri şi de 12 zile pentru lucrări şi servicii, rugăm să modificați termenii de depunere a ofertelor de minim 12 zile
Răspuns (24 iul 2024, 08:39):
A fost modificat termenul de asteptare din 7 zile in 12
Data:
10 iul 2024, 12:20
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Pozitiile 1, 4, 12, 16, 20, 27, 35, 42, 45 din caietul de sarcini: Lucrarea RpDA04B a fost modificata - scarificarea impietruirii de la 5 la 10 cm, fara a fi ajustati coeficientii pentru utilaj si manopera.
Pozitiile 8 si 30 din caietul de sarcini: Unitatea de masura pentru codul lucrarii DI122 a fost modificat din m3 in buc, fara a fi indicata lungimii tevii si tipul de material (metal, beton). Totodata nu au fost prevazute lucrarile de betonare la intrare si iesirea din teava.
Răspuns (15 iul 2024, 17:05):
ca răspuns la remarca D-voastră vă informăm că putem să vă trimitem prin poșta electronică borderoul de resurse ne contactati prin telefon si vil trimitem
Data:
17 iul 2024, 18:09
Subiectul întrebării:
Borderoul de resurse
Întrebare:
Cerintele tehnice ar trebui sa fie disponibile pentru orice participant la aceasta procedura de achizitii (principiul transparentei). Va rugam sa publicati borderoul de resurse pe site, in caz contrar procedura de achizitii poate constitui obiect al contestatiei.
Răspuns (18 iul 2024, 10:20):
E tirziu să publicăm borderoul de resurse pograma nu permite,noi am propus ca cine doreste borderoul de resurse ne poate contacta prin telefon si il transmitem prin podta electronică
Data:
24 iul 2024, 09:40
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
pe perioada de actualizari, d-voastra puteti face schimbari sau chiar puteti anula licitatia si sa reincarcati cu toate modificarile solicitate, ms
Răspuns (24 iul 2024, 12:12):
Incercăm dar nu ne permite sistemul ne arată perioadă expirată
Data:
25 iul 2024, 07:59
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
pozitiile cu DA12A sunt gresite, scarificarea este 300 m2, si pietris h-15 cm iese 45 m3, nu cum la voi 30 m3 (pzt. 43) str. Pacii 2
Răspuns (25 iul 2024, 16:16):
Pe portiunea dată există petris si trebuie scos apoi efectuate săpături după care se v-a pune inapoi petrisul.Ar fi dispărut intrebările date dacă vă prezentati in teritoriu si făceati cunostintă cu santierul de lucrări
Data:
25 iul 2024, 08:04
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
publicati va rog raportul de verificare a devizului, sa vedem cine e elaborator si verificator!!!!
Răspuns (25 iul 2024, 16:16):
Devizul este elaborat de Devizier licentiat nu avem un raport de verificare a Devizului
Data:
26 iul 2024, 08:12
Subiectul întrebării:
Pe portiunea dată există petris si trebuie scos apoi efectuate săpături după care se v-a pune inapoi petrisul.Ar fi dispărut intrebările date dacă vă prezentati in teritoriu si făceati cunostintă cu santierul de lucrări
Întrebare:
conform legii ofertta noastra ar trebuie sa corespunda cu caietul de sarcini, nu merge vorba de iesirea in santier, dar e intrebarea ca este scris gresit sau grosimea sau cantitatea de pietris!!
Răspuns (26 iul 2024, 09:32):
verificati caietul de sarcini că Poz.43 a fost modificată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK