1
Perioada de actualizare
de la 05.07.2024 17:03
până la 15.07.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2024 10:00
până la 25.07.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iul 2024, 17:03 - 15 iul 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2024, 10:00 - 25 iul 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sediului ÎMSL Ciocana din str. Voluntarilor, 6
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sanda Elpujan
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
5 iul 2024, 17:00
Data ultimilor modificări
8 iul 2024, 22:48
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Achizitii.md ID
21249557
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
31 iul 2024 17:02 - 31 dec 2024 17:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sediului ÎMSL Ciocana din str. Voluntarilor, 6 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
5.07.24 17:03
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
5.07.24 17:03
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
5.07.24 17:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VICADI PROIECT

Preţul ofertei: 365 139,89 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Adrika

Preţul ofertei: 435 493 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări