Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21248115
1
Perioada de actualizare
de la
04.07.2024 10:31
până la 09.07.2024 10:00
până la 09.07.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
09.07.2024 10:00
până la 12.07.2024 10:00
până la 12.07.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
626 986 MDL
Perioada clarificărilor:
4 iul 2024, 10:31 - 9 iul 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 iul 2024, 10:00 - 12 iul 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Renovarea trotuarului de acces spre institutiile publice din satul Cobusca Noua - acces sigur si egal pentru toti cetateni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6517, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Nouă, str. Stefan cel Mare 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2024, 10:31
Data ultimilor modificări
5 iul 2024, 17:11
Achizitii.md ID
21248115
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
4.07.24 10:31
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini.signed.pdf
4.07.24 10:31
Data:
4 iul 2024, 12:51
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini desfasurat
Întrebare:
Atasati va rog caietul de sarcini desfasurat cu norme si resurse. Indicati marimile la pavele.
Stimata AC prelungiti perioada de depunere a ofertelor deoarece cerintele documentelor este destul de vasta luand in consideratie ca este doar o cerere a ofertelor de preturi!
Multumesc anticipat!
Răspuns (5 iul 2024, 15:21):
Perioada de depunere a ofertelor este stabilită de sistemul electronic al Achizițiilor Publice
Data:
5 iul 2024, 15:11
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Pe linga marimile pavajului, va rugam sa indicati si ce tip de banca si urna este necesar. Poate aveti schite sau proiect, sa incarcati pe platforma. Multumesc
Răspuns (5 iul 2024, 17:15):
Tip de banca si urna am atasat in Lista loturilor
Data:
5 iul 2024, 17:45
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Multumesc, dar in pozitiile 21, 39 si 54 nu sunt indicate caracteristicile tehnice ale pavajului, nici in resurse. Indicati va rog. Multumesc
Răspuns (8 iul 2024, 09:54):
100x200x60 tip spalat negru-gri
Data:
8 iul 2024, 16:41
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini clarificari
Întrebare:
Atasati va rog caietul de sarcini desfasurat cu norme si resurse.
Răspuns (9 iul 2024, 08:57):
Am atasat Formular nr.5 la documentele lotului
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK