Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 381 058,50 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2024, 10:25 - 17 iul 2024, 13:45
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iul 2024, 13:45 - 25 iul 2024, 13:45

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament pentru anul 2024, conform necesităților Academiei „Ștefan cel Mare” a MAI

Informația despre anulare
Motivul anulării
În legătură cu modificarea caietului de sarcini
Data anulării
5 aug 2024, 14:08
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
ALINA BIVOL
Telefonul de contact
076017221
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2024, 10:25
Data ultimilor modificări
5 aug 2024, 14:08
Achizitii.md ID
21247801
CPV
18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lotul nr. 1.
Buget: 1032166.68 MDL
Anulată
Lotul nr. 2 - Lot nr. 2.
Buget: 255500.02 MDL
Anulată
Lotul nr. 3 - Lotul nr. 3.
Buget: 477600.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 4 - Lotul nr. 4.
Buget: 413208.4 MDL
Anulată
Lotul nr. 5 - Lotul nr. 5.
Buget: 202583.4 MDL
Anulată
Data:
4 iul 2024, 19:13
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Specificația nu conține date despre materialele folosite pentru următoarele articole; lotul nr.1 3.Costum de lucru; 4.Pantaloni; lotul nr.2 1.Bonetă
Răspuns (5 iul 2024, 16:11):
1.3.Costumul de lucru - este conform mostrei Academiei „Ștefan cel Mare” a MAI, HG nr. 676 din 13.09.2023; 4.Pantaloni - a fost adăugată descrierea în caietl de sarcini; 2 1.Bonetă - este indicat in caietul de sarcini(Bonetă pentru femei de culoare albastru închis din ţesătură de lână în amestec).
Data:
4 iul 2024, 20:05
Subiectul întrebării:
Garanția
Întrebare:
În baza ce documente de reglementare a fost dublata garanția de bună execuție a contractului de la 5% la 10%;
Răspuns (5 iul 2024, 16:28):
Cuantumul garanției de bună execuție a fost stabilit conform art. 68 al legii 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice.
Data:
5 iul 2024, 10:26
Subiectul întrebării:
05/07/2024
Întrebare:
p.1 costum din stofa de ceremonie croitorie în masă sau individuală? Daca croitorie individuala, atunci de ce este valabil contractul de la 01 aug 2024, până la 30 sept 2024? - efectuarea de măsurători la începutul lunii septembrie, ceea ce reduce timpul de onorare a comenzii cu o lună. -taierea se efectueaza separat si individual in functie de masuratorile luate. -țesătura nu este în stoc. Țesătura se livrează la comandă, iar timpul de producție este de 90 de zile de la data aplicării. -țesătură, în cel mai bun caz, materialul va fi livrat până la sfârșitul lunii septembrie. -decupat, cusut, fitinguri (de la una la doua fitinguri in functie de complexitatea figurii), ceea ce face ca timpul de finalizare a comenzii sa se termine in noiembrie jumatatea lunii decembrie. -Pe baza celor de mai sus, vă rugăm să reconsiderați termenii contractului.
Răspuns (5 iul 2024, 16:32):
Conform sistemului perioada de 1.08.2024 -30.09.2024 este aproximativă. Termenul de executare a contractului este de 60 zile din momentul înregistrării contractului la Trezoreria de Stat. Conform caietului de sarcini ,,Toate pozițiile vor fi confecționate pentru fiecare student individual,,.
Data:
6 iul 2024, 11:38
Subiectul întrebării:
Гарантия добросовестного исполнения и сроки выполнения контракта
Întrebare:
Добрый день ! Размер гарантии , установленный в размере 10% соответствует норме закона , но в силу того , что данный вид работ связан с большими вложениями для приобретения материалов , содержания персонала , оплаты налогов в период действия контракта , может ли он быть изменен в сторону уменьшения? Сроки выполнения работ 60 дней с момента регистрации контракта в трезорерии! Такое имеет место быть если момент регистрации совпадает с моментом снятия мерок и начала непосредственно изготовления индивидуальных изделии , если же эти два момента по времени не совпадают , сокращаются сроки на выполнения работ по изготовлению ! Возможно ли указать , что срок в 60 дней начинается именно в момент начала снятия мерок , а не в момент подписания контракта на выполнения данных работ ! Спасибо, хорошего дня!
Răspuns (8 iul 2024, 15:47):
Buna ziua. Termenul de executare a contractului este de 60 zile din momentul înregistrării la Trezoreria de Stat. Garanţia de 10% din valoarea contractului se calculează din momentul înregistrării contractului la Trezorerie.
Data:
8 iul 2024, 19:10
Subiectul întrebării:
Сроки выполнения контракта
Întrebare:
Если срок 60 дней с момента регистрации в трезорерии , дата начала снятия мерок тоже с даты регистрации контракта в трезорерии? Вопрос в том возможно ли обеспечить явку людей на снятие мерок как контракт будет зарегистрирован или же эти даты совместить нельзя ! Заранее благодарим за ответ !
Răspuns (9 iul 2024, 11:33):
Buna ziua. Din momentul înregistrării contractului la Trezorerie, va fi asigurată prezenţa persoanelor pentru a fi luate măsuri.
Lotul nr. 3.
Data:
10 iul 2024, 09:32
Subiectul întrebării:
SRL Izvorul Cucului
Întrebare:
Добрый день!Почему вы не разделили лот на bocane,pantofi , ghete?Это отсекает малые предприятия .В Министерстве обороны это хорошо понимают и таких объединенных лотов у них никогда нет.Это разные виды продукции.
Răspuns (10 iul 2024, 11:29):
Atribuirea contractului pe loturi corespunde prevederilor legii 131/215. Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire. Codul CPV. Nu au fost intoduse alte bunuri in lot decit Incalţămintea. Autoritatea are dreptul a stabili atribuirea contractului pe loturi conform prevederilor atit a Legii 131/2015 cit si a Documentatiei Standart aprobata prin ordinul la Ordinul ministrului finanţelor nr. 115 din 15.09.2021.
Lotul nr. 3.
Data:
10 iul 2024, 09:32
Subiectul întrebării:
SRL Izvorul Cucului
Întrebare:
Добрый день!Почему вы не разделили лот на bocane,pantofi , ghete?Это отсекает малые предприятия .В Министерстве обороны это хорошо понимают и таких объединенных лотов у них никогда нет.Это разные виды продукции.
Răspuns (10 iul 2024, 11:29):
Atribuirea contractului pe loturi corespunde prevederilor legii 131/215. Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire. Codul CPV. Nu au fost intoduse alte bunuri in lot decit Incalţămintea. Autoritatea are dreptul a stabili atribuirea contractului pe loturi conform prevederilor atit a Legii 131/2015 cit si a Documentatiei Standart aprobata prin ordinul la Ordinul ministrului finanţelor nr. 115 din 15.09.2021.
Data:
10 iul 2024, 10:24
Subiectul întrebării:
garantia 10%
Întrebare:
art. 68 al legii 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice este clar. De ce există o garanție de 10%? explica-ne. Având în vedere că costurile asociate cu producția sunt foarte mari?
Răspuns (10 iul 2024, 11:29):
Buna ziua. Garanţia de bună execuţie în mărime de 10% din valoarea contractului se constituie de către contractant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului de achiziţie publică.
Data:
12 iul 2024, 05:52
Subiectul întrebării:
Declarație privind experiența similară
Întrebare:
Если опыт работы должен быть 3 года, то тогда необходимо представить все контракты за 3 года? Или достаточно по одному контракту в год за последние 3 года? А если это один и тот же заказчик, то тогда достаточно одной рекомендации? Спасибо, хорошего дня.
Răspuns (12 iul 2024, 11:42):
Buna ziua. Prezentaţi cel puţin un operator economic pe fiecare an.
Data:
12 iul 2024, 10:52
Subiectul întrebării:
DOCUMENTAŢIA STANDARD;
Întrebare:
Anexa nr.22, Anexa nr.23 - care este ordinea umplerii?
Răspuns (12 iul 2024, 11:47):
Buna ziua. Anexa 22 şi Anexa 23 se completează conform cerinţelor din tabel.
Data:
12 iul 2024, 12:42
Subiectul întrebării:
Declarație privind experiența similară
Întrebare:
Спасибо за ответ. Остался один вопрос который пропустили. Поясните пожалуйста по какой форме составляется рекомендация? И если это один и тот же заказчик, то тогда достаточно одной рекомендации? Спасибо, хорошего дня
Răspuns (15 iul 2024, 08:42):
Buna ziua. Declaraţia se completează în formă liberă. Daca este unul si acelasi agent economic, este destul o singură recomandare.
Data:
15 iul 2024, 10:47
Subiectul întrebării:
Declarație privind experiența similară
Întrebare:
Nu este clar că dacă firmele participă la licitații de 3 până la 30 de ani, atunci de ce ar trebui să ofere recomandări?
Răspuns (15 iul 2024, 13:45):
Buna ziua. Mod de indeplinire a cerinţelor este stipulat în anunţul de participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.