1
Perioada de actualizare
de la 03.07.2024 14:14
până la 15.07.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2024 10:00
până la 24.07.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 120 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iul 2024, 14:14 - 15 iul 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2024, 10:00 - 24 iul 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

3.1.Unitate de stocare pentru servere interfata SATA Form-factor: 3.5" Memorie de stocare min 20 Tb Viteza de rotaţie ~7200 rpm Buffer min 512 MB. MTBF min 2.5M. Perioada de garantie min 24 luni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
3 iul 2024, 14:08
Data ultimilor modificări
4 iul 2024, 13:25
Valoarea estimată (fără TVA)
120 000 MDL
Achizitii.md ID
21247630
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
25 iul 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
3.1.HDD CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
3.2.HDD CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
3.07.24 14:14
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
3.07.24 14:14
4.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
3.07.24 14:14
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
4.07.24 13:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 67 063 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 91 160 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări