1
Perioada de actualizare
de la 02.07.2024 08:43
până la 12.07.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.07.2024 09:00
până la 22.07.2024 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 iul 2024, 8:43 - 12 iul 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iul 2024, 9:00 - 22 iul 2024, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică A4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulian Zugravu
Telefonul de contact
069908085
Datele achizitiei
Data publicării
2 iul 2024, 8:32
Data ultimilor modificări
11 iul 2024, 13:44
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21246343
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
24 iul 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 17600.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_hartie.docx
Documentele la ofertă
-
2.07.24 08:43
duae_hartie.doc
Documentele la ofertă
-
2.07.24 08:43
anunț_de_participare_a4.pdf anunț_de_participare_a4.pdf
Documentele la ofertă
-
2.07.24 08:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 862 400 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT S.R.L.

Preţul ofertei: 899 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertantul întrunește criteriile de calificare și selecție din acest motiv se declară învingător.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică A4
Data:
11 iul 2024, 13:44
Subiectul întrebării:
IBAN
Întrebare:
Buna ziua, scrieti va rog datele bancare pentru Garantia pentru oferta
Răspuns (11 iul 2024, 14:23):
Bună ziua, potrivit pct.17 din Anunțul de participare - garanția pentru ofertă,va fi completată conform anexei nr. 9 din documentația standard aprobată prin ordinul Ministrului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021, cuantumul 2% din valoarea ofertei.
Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică A4
Data:
11 iul 2024, 14:46
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, conform anuntului de participare puc.16.4 este indicat "Garantia pentru oferta, emisa de o banca comerciala (Anexa nr.9), sau TRANSFER pe contul autoritatii contractante, cuantimul 2%, confirmata prin semnatura eletronica. Va rugam, sa indicati datele bancare pentru a efectua transferul a garantiei la condul de decontare al Procuraturei Generale a RM. Va multumim.
Răspuns (11 iul 2024, 16:16):
Procuratura Generala a Republicii Moldova Cod fiscal 1006601003865 IBAN MD17TRPCAA518410B00407AA TREZMD2X Ministerul finantelor-Trezoreria de stat
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări