1
Perioada de actualizare
de la 01.07.2024 20:34
până la 12.07.2024 18:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.07.2024 18:00
până la 31.07.2024 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iul 2024, 20:34 - 12 iul 2024, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iul 2024, 18:00 - 31 iul 2024, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrărilor de renovarea sistemului de alimentare cu energie electrica de 10 kV și traseele de distribuție pînă la hotarul de delimitatrea cu toți subconsumatorii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfint 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Constantin Josan
Telefonul de contact
022270006
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2024, 20:12
Data ultimilor modificări
9 iul 2024, 15:49
Valoarea estimată (fără TVA)
3 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21246307
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfint 1
Durata contractului
2 aug 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrărilor de renovarea sistemului de alimentare cu energie electrica de 10 kV și traseele de distribuție pînă la hotarul de delimitatrea cu toți subconsumatorii CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SDS EKIP SRL

Preţul ofertei: 2 454 444,12 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 2 956 342,56 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Emcom E&E

Preţul ofertei: 2 995 353,86 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări