1
Perioada de actualizare
de la 01.07.2024 12:50
până la 11.07.2024 19:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.07.2024 19:00
până la 16.07.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 450 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iul 2024, 12:50 - 11 iul 2024, 19:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iul 2024, 19:00 - 16 iul 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație interioare și exterioare la edificiul Instituției Publice Liceul Teoretic cu Profil de Arte ,,Nicolae Sulac”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Md-2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble, 108
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bulat Ina
Telefonul de contact
069288863
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2024, 12:50
Data ultimilor modificări
1 iul 2024, 13:42
Achizitii.md ID
21245865
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
1 iul 2024, 13:42
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam respectuos sa publicati proiectul de executie
Răspuns (1 iul 2024, 14:04):
Bună ziua. Ținem să vă informăm că prezenta listă cu cantitățile de lucrări a fost întocmită în baza descrierii lucrărilor – pentru lucrările de reparaţie şi de restaurare (Capitolul 3, pct. 3.2.1 - 3.2.3. din CPL 01.01-2012) respectiv fără a perfecta proiectul de execuție.
Data:
2 iul 2024, 14:44
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Termen de executie 60 zile maximum, criteriul de evaluare 20 puncte cine v-a oferi s-a execute lucrarile mai repede, Dvs ati vazut volumul de lucrari solicitate ? S-a presupunem ca cineva participa si propune in 40 de zile si se apuca de lucru, cum credeti e real asa termen ? Dati s-a calculam in termeni maximi conform procesului tehnologic si termen de uscare a tencuirii. 1; Lucrari de demontare - 5 zile cu evacuarea 2: Lucrari de tencuire cu amestec pe baza de ipsos 30 mm - 10 zile tencuire+ 30(1mm pe zi) zile uscare=40 zile 3. Lucrari de chituire inclusiv plasa 1mm=2 zile + 2 zile -4 zile 4. Lucrari de vopsire de 2 ori -5 zile 5.Tavan =10 zile 6.Pardosea : sapa 6cm mortar-ciment -5+6=11 zile 7. Montarea teracotei 15 zile 8. Apoi lucrari tehnico-sanitare 9. Lucrarile exterioare ..... Solicitam s-a modificati criteriul de evaluare ce acorda 20 de puncte celor ce v-a oferi un termen mai mic de 60 zile daca doriti o lucrare de calitate, nu e real asa volum de lucrari de executat nici in 60 zile, minim e 90 de zile.
Răspuns (2 iul 2024, 15:10):
Bună ziua. Criteriul de evaluare selectat de autoritatea contractantă este în strictă conformitate cu prevederile legislației în domeniul achizițiilor publice. Pentru informarea Dumeanvoastră criteriul selectat „Cel mai bun raport preț - calitate” prezumă un raport în anumiți factori de evaluare selectați de autoritatea contractantă. Avînd în vedere termenii restrînși pentru executarea lucrărilor, termenul a fost stabilit corespunzător. Este foarte important ca lucrările ce urmează a fi executate să afecteze la minim posibil procesul de studii care începe la 01.09.2024. Cu referire la solicitarea Dumeanvoastră menționăm că oferirea termenului solciitat de AC nu prezintă temei de descalificare. E logic că un termen mai mic de executare prezumă forță de muncă suplimentară și cheltuieli suplimentrare. În cazul depășirii termnului de executare, Antreprenorul suportă penalități sau chiar rezilierea contractului cu includerea în lista de interdicție. În partea ce ține de calitatea lucrăriii, vă aducem la cunoștință că aceasta este controlată de AC prin intermediului responsoblilului tehnic. Reieșind din cele expuse, solciitarea Dumneavoastră cu modificarea criteriului de evaluare este inadmisibilă, ori aceasta nu contravine legislației în vigoare. Orice participant la elaborarea ofertei depune diligență maximă și își asumă care riscuri și în partea de raportul dintre prețul ofertei și termenului de executare la fel.
Data:
2 iul 2024, 17:23
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Devizul de cheltuieli conține resurse (adeziv și primer Chemolan, lac Brio...) care fac refență la o marcă comercială ceea ce contravine art. 37, alin.6 LP131-2015. Ajustați-l Vă rog la cadrul legal existent.
Răspuns (3 iul 2024, 07:59):
Bună ziua. Întru respectarea prevedrilor atr. 37 alin. (6) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice pentru pozițiile din deviz în care a fost indicată o marcă comercială, autoritatea contractantă va accepta echivalentul acestora.
Data:
2 iul 2024, 17:24
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
devizul de cheltuieli a fost elaborat de elaborator de devize și a trecut și verificarea?
Răspuns (3 iul 2024, 08:05):
Bună ziua. Devizul a fost elaborat în conformitate cu actele normative în vigoare și CPL 01.01-2012 de către elaborator de devize atestat.
Data:
3 iul 2024, 16:30
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
publicati va rog DUAE in format WORD pentru a putea fi completat.
Răspuns (3 iul 2024, 16:46):
Toate documentele procedurii sunt încărcate în SIA RSAP conform cadrului legal și anume cu aplicarea semnăturii electronice. Formularul DUAE poate fi descărcat de pe pagina web a Agenție Achiziții Publice la rubrica „Documente” - https://tender.gov.md/ro/content/formularul-standard-al-documentului-unic-de-achiziții-european. Mai mult ca atît conform art. 20 alin.(6) din Legea nr.131/2015 privind achizițiie publice - „Operatorul economic are dreptul de a reutiliza un DUAE deja utilizat într-o procedură de achiziție publică precedentă cu condiţia să confirme că informaţiile cuprinse în acesta sînt în continuare corecte şi valabile la data depunerii acestuia.”, respectiv vă rămîne doar să introduceți la Capitolul I și iV informația despre AC și procedura respectivă.
Data:
4 iul 2024, 09:34
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa incarcati pe platforma lista cu cantitățile de lucrări f1 in varianta Word. Va multumim anticipat.
Răspuns (4 iul 2024, 11:23):
Bună ziua. Conform prevedrilor art. 33 alin. (1) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice - „ Toate comunicările și schimburile de informații în temeiul prezentei legi sînt transmise în scris, prin mijloace electronice de comunicare sau, ca excepţie, prin alte mijloace de comunicare, în conformitate cu dispozițiile prezentului articol.”, respectiv comunicarea prin mijlaoce eletronic are loc doar prin documente electronice. Respectiv în sensul Legii nr.124/2022 privind identificarea electronică și serviciile de încredere - documentul electronic reprezintă conținut în formă electronică, în special sub formă de text ori de înregistrare sonoră, vizuală sau audiovizuală, căruia i-a fost aplicată semnătura electronică sau sigiliul electronic. De aici toate docuemntele procedurii au fost semante electronic în formatul aprobat de Grupul de lucru. Menționăm că documentul în format word nu paote fi semnat electronic ca să întrunească condițiile menționate supra. Caietul de sarcini a fost încărcarcat în formatul recepționat de la elaborator de devize atestat.
Data:
4 iul 2024, 09:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Poz 12 in denumirea lucrarilor lipseste dimensiunea bordurii pentru trotuare. Complectati va rog.
Răspuns (5 iul 2024, 09:18):
Dimensiunile - 100x25x15cm
Data:
4 iul 2024, 16:45
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Poz 186 Tablou electric 6 module aparent cu lacata - in resursa avem - Panou de distributie la 12 module IP 31 260x300x120 IEK, sint lucruri diferite, cum e corect?
Răspuns (5 iul 2024, 09:17):
Corect - Tablou electric 6 module aparent cu lăcată.
Data:
4 iul 2024, 18:00
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Poz 24 - Borduri Mari - ce ar insemna Mari? Da-ti dimensiunile la concret.
Răspuns (5 iul 2024, 09:18):
Dimenisiunile - 100x30x18 cm
Data:
5 iul 2024, 10:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Poz 188 este ehivalenta poz 186 si dupa raspunsul primit din partea Dvoastra intelegem ca in resursa este tot tablou de 6 module. Faceti modificarile date in caietul de sarcini si innoiti pe platforma aceasta informatie.
Răspuns (8 iul 2024, 07:55):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
5 iul 2024, 10:25
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz 68 ... GRESIE PORTELANATA, de la 8 mm grosime, cu dimensiuni de la 60x60 cm si in resurse avem - Placi sau piscoturi de gresie. Modificam resursa?
Răspuns (8 iul 2024, 07:56):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
5 iul 2024, 11:13
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz 110 Aplicarea manuala a grundului intr-un strat - Grund de profunzime CT 17 Ceresit in resurse Grund cu cuart "Betohhpuht". Indicati resursa corecta?
Răspuns (8 iul 2024, 07:56):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
5 iul 2024, 13:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. In poz 127 avem Materiale izolante din fibre minerale (placi termoizolante), indicati grosimea?
Răspuns (9 iul 2024, 19:22):
Materiale izolante din fibre minerale (plăci termoizolante) de 5 cm
Data:
5 iul 2024, 13:47
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz 160 Montarea Intrerupator iluminat 1 clapa este modificate si in poz de resurse indicati Intrerupator dublu exterior. Concretizati resursa sau denumirea lucrarii este corecta?
Răspuns (8 iul 2024, 07:56):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
5 iul 2024, 13:58
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. In capitolul Utilaj avem poz 187 regasim Panou de distributie ЩМП-5-0 (1000*650*300). Ce pozitie este pentru indeplinirea lucrarilor de montare a acestui panou?
Răspuns (9 iul 2024, 19:25):
Poz 164.
Data:
5 iul 2024, 14:12
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz 162 si 171 Montarea tubului flexibil izolant, usor, cu invelis flexibil din material plactic (IPFY), avind diametrul 16-25 mm, precizati diametrul tubului?
Răspuns (9 iul 2024, 19:23):
Tub flexibil avand diametru 16 mm
Data:
5 iul 2024, 14:15
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Răspuns (4 iul 2024, 11:23): Bună ziua. Conform prevedrilor art. 33 alin. (1) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice - „ Toate comunicările și schimburile de informații în temeiul prezentei legi sînt transmise în scris, prin mijloace electronice de comunicare sau, ca excepţie, prin alte mijloace de comunicare, în conformitate cu dispozițiile prezentului articol.”, respectiv comunicarea prin mijlaoce eletronic are loc doar prin documente electronice. Respectiv în sensul Legii nr.124/2022 privind identificarea electronică și serviciile de încredere - documentul electronic reprezintă conținut în formă electronică, în special sub formă de text ori de înregistrare sonoră, vizuală sau audiovizuală, căruia i-a fost aplicată semnătura electronică sau sigiliul electronic. De aici toate docuemntele procedurii au fost semante electronic în formatul aprobat de Grupul de lucru. Menționăm că documentul în format word nu paote fi semnat electronic ca să întrunească condițiile menționate supra. Caietul de sarcini a fost încărcarcat în formatul recepționat de la elaborator de devize atestat. INCARCATI VA ROG CAIETUL DE SARCINI f1 IN FORMAT WORD SI NU CAUTATI SCUZE STIMATA AUTORITATE CONTRACTANTA!
Răspuns (9 iul 2024, 19:27):
Nu sunt scuze. Sunt trimiteri la acte normative în vigoare. Solicitarea Dumneavoastră nu se încadrează în noțiunea de clarificări așa cum aceasta este descrisă în Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Data:
5 iul 2024, 15:24
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz 164 in denumirea lucrarii Tablou electric, gata echipat se include in cap 3-Utilaj; poz 186 regasim Tablou electric 6 module aparent cu lacata si mai jos la resursa gasim Panou de distributie la 12 module IP 31 260x300x120 IEK. Avem 3 utilaje diferite, care il doriti totusi sa-l alegem? Ar fi bine sa incarcati pe platforma si schema liniara la partea electrica?
Răspuns (9 iul 2024, 19:23):
Se va folosi anume Tablou electric 6 module aparent cu lacata. Schema liniara nu este necesar. Montarea locurilor de prizele va stipula strict la discreția beneficiarului.
Data:
7 iul 2024, 00:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
SI din nou in tara Moldovei se face business pe bani publici or alta explicatie nu exista de ce nu ar vrea cineva sa aiba o licitatie calitatica cu estimari corecte? este clar ca AC are un favorit si incearca prin toate metodele sa creeze impedimente celorlanti participanti la licitatie. SOLICIT CA SI COLEGII DE MAI SUS SA PUBLICATI F5 IN FROMAT WORD.
Răspuns (9 iul 2024, 19:30):
Vă informăm că rubrica clarificări este pentru a clarifica careva elemente a documentației de atribuire. Nu sunt admisibile solicitările nefondate care sunt bazate pe dolianțele personale a operatorilor economici. În cazul în care considerați că vau fost încălcate careva drepturi, puteți adresa o scrisoare sau solicitare semnată în modul corespunzător în adresa AC sau a altor organe competente. Dar chiar și solicitările Dumenavoastre nu fac referire la careva acte normative.
Data:
7 iul 2024, 00:18
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
Oamenii deja merg pe Marte iar AC nu ca nu poate prezenta un document in format Word dar nu poate nici crea un document PDF cit de cit calitativ. Este evident ce se urmareste aici - descurajarea OE. Sper ca anticoruptia sa dea curs denuntului. Succes!
Răspuns (9 iul 2024, 19:31):
Nu este clară clarificarea Dumneavoastră. Vă recomandăm să vă documentați cu referire la ce este folosită rubrica clarificări în cadrul unei proceduri de achiziții publice.
Data:
8 iul 2024, 10:36
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
In poz 70 si 106 avem usi PVC concretizati marimile si specificatiile?
Răspuns (9 iul 2024, 19:24):
Usi confectionate din PVC inclusiv armaturile și accesoriile necesare ușilor cu dimensiunea: În poz 70 este de 2.10x0.9 m si in poz 106 este de 2x1 m
Data:
9 iul 2024, 11:08
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Urmarind clarificarile inaintate in procesul de lucru apare intrebarea devizul de cheltuieli a fost elaborat de elaborator de devize și a trecut și VERIFICAREA?
Răspuns (9 iul 2024, 19:32):
Apreciem că următiți clarificările cît și răspunsurile oferite. În răspunsurile anterioare am oferit răspuns la asemenea clarificare.
Data:
9 iul 2024, 21:09
Subiectul întrebării:
Bună ziua. Conform prevedrilor art. 33 alin. (1) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice - „ Toate comunicările și schimburile de informații în temeiul prezentei legi sînt transmise în scris, prin mijloace electronice de comunicare sau, ca excepţie, prin alte mijloace de comunicare, în conformitate cu dispozițiile prezentului articol.”, respectiv comunicarea prin mijlaoce eletronic are loc doar prin documente electronice. Respectiv în sensul Legii nr.124/2022 privind identificarea electronică și serviciile de încredere - documentul electronic reprezintă conținut în formă electronică, în special sub formă de text ori de înregistrare sonoră, vizuală sau audiovizuală, căruia i-a fost aplicată semnătura electronică sau sigiliul electronic. De aici toate docuemntele procedurii au fost semante electronic în formatul aprobat de Grupul de lucru. Menționăm că documentul în format word nu paote fi semnat electronic ca să întrunească condițiile menționate supra. Caietul de sarcini a fost încărcarcat în formatul recepționat de la elaborator de devize atestat.
Întrebare:
Nimeni nu va cere sa semnati documentul word publicati-l pentru a facilita participare (apropo aceasta tot este prevazut in Legea AP) doar ca voi daca copiati niste articole va pare ca aveti dreptate.
Răspuns (10 iul 2024, 09:03):
Bună ziua. Vă rugăm să faceți referire la cadrul legal în solicitările Dumeanvoastră.
Data:
9 iul 2024, 21:12
Subiectul întrebării:
Legea 131/2015
Întrebare:
Nicaieri nu este mentionat ca documentatia postata de catre AC trebuie sa fie semnata electronic.
Răspuns (10 iul 2024, 09:04):
Examinați cu atenția răspunsul oferit anterior și totodată cadrul legal în vigoare.
Data:
10 iul 2024, 09:25
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Caiet de sarcini Întrebare: Buna ziua. In capitolul Utilaj avem poz 187 regasim Panou de distributie ЩМП-5-0 (1000*650*300). Ce pozitie este pentru indeplinirea lucrarilor de montare a acestui panou? Răspuns (9 iul 2024, 19:25): Poz 164. Buna ziua. Atunci cand ati dat raspuns s-a consultat info din CS? In poz 164 avem Montarea tablourilor de distributie format panou, dulap, avind greutatea pina la 150 kg (Costul Tablou electric, gata echipat se include in cap 3-Utilaj) 4 buc; in utilaj poz 187 regasim Panou de distributie ЩМП-5-0 (1000*650*300) avem 1 buc. Cum este corect? Va rugam atarnare serioasa fata de clarificari.
Răspuns (10 iul 2024, 15:21):
In total în deviz Montarea tablourilor de distribuție sunt stipulate 7 bucăți. Și anume: Poz 164 -4 buc; Poz 173-2 buc; Poz 182- 5 buc; ÎN TOTAL 11 BUCĂȚI! In capitol UTILAJE sunt 12 Tablouri cu panou inclusiv. Un tablou merge fără montare, la solicitarea beneficiarului.
Data:
10 iul 2024, 09:32
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Caiet de sarcini Întrebare: Poz 164 in denumirea lucrarii Tablou electric, gata echipat se include in cap 3-Utilaj; poz 186 regasim Tablou electric 6 module aparent cu lacata si mai jos la resursa gasim Panou de distributie la 12 module IP 31 260x300x120 IEK. Avem 3 utilaje diferite, care il doriti totusi sa-l alegem? Ar fi bine sa incarcati pe platforma si schema liniara la partea electrica? Răspuns (9 iul 2024, 19:23): Se va folosi anume Tablou electric 6 module aparent cu lacata. Schema liniara nu este necesar. Montarea locurilor de prizele va stipula strict la discreția beneficiarului. Conform raspunsului este necesara aceasta schimbare ca si toate celelalte sa fie executate in CS si anexati noul CS pe platforma.
Răspuns (10 iul 2024, 09:54):
La evaluare autoritatea contractantă va ține cont de răspunsurile oferite la clarificări, ori acestea sunt publice pentru toți.
Data:
10 iul 2024, 09:44
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Clarificari Întrebare: Urmarind clarificarile inaintate in procesul de lucru apare intrebarea devizul de cheltuieli a fost elaborat de elaborator de devize și a trecut și VERIFICAREA? Răspuns (9 iul 2024, 19:32): Apreciem că următiți clarificările cît și răspunsurile oferite. În răspunsurile anterioare am oferit răspuns la asemenea clarificare. Dar din partea Dvoastra nu este chiar asa, deoarece in raspunsul anterior a fost raspuns doar in privinta elaborarii nu si a verificarii, asteptam raspuns cu incarcarea pe platforma a documentului respectiv.
Răspuns (10 iul 2024, 09:53):
Stimate posibil participant. Solicitările Dumneavoastră nu pot fi calificate ca clarificări. Ori în răsunsul anterior sa menționat clar că Devizul a fost elaborat în conformitate cu actele normative în vigoare și CPL 01.01-2012 de către elaborator de devize atestat.
Data:
10 iul 2024, 12:02
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Stimata AC din raspunsul de mai sus se citeste cat de mult nu doriti sa raspundeti la intrebarile concrete - Devizul a trecut VERIFICAREA? Ce vreti sa ziceti că prezenta listă cu cantitățile de lucrări a fost întocmită în baza descrierii lucrărilor – pentru lucrările de reparaţie şi de restaurare (Capitolul 3, pct. 3.2.1 - 3.2.3. din CPL 01.01-2012) respectiv fără a perfecta proiectul de execuție, adica proiect de executie a lucrarilor perfectionat si semnat cu toate schimbarile nu este? Conform caror documente se vor indeplini si receptiona lucrarile?
Răspuns (10 iul 2024, 15:26):
Stimate participant, autoritatea contractantă oferă doar răspunsuri la clarificări în condițiile legislației. O clarificare ține să explice o situație neclară în elaborarea ofertei. Sunt inadmisibile solciitări neîntemeiate sau acuzații nefondate în adresa autorității. Cu regret constatăm că unii ofertanți folosesc rubrica clarificări pentru ași expune propriile opii, dolianțe sau frustări din motiv că nu se indică de către cine este adresată clarificarea, sau mai mult folosesc rubrica ca mod de comunicare cu AC. Pentru cele enumerate mai sus oricine poate adresa o solciitare în scris către autoritatea contractantă cu idnicarea solicitării sau acuzărilor după caz, însă pînă la moment vă informăm că nu a parvenit nici una în acest sens. Mai mult ca atît în cazul în care considerați careva nereguli în procedura de achiziții aveți dreptul legal la contestare, fapt ce nu s-a întimplat.
Data:
10 iul 2024, 16:23
Subiectul întrebării:
CPL 01.01-2012
Întrebare:
UNDE SCRIE IN CPL 01.01-2012 CA NU SE PUBLICA CS IN FORMT WORD? SAU IN ORICARE ALT ACT LEGAL SAU NORMATIV. NU SUNT NICI DOLEANTE NICI FRUSTRARI SUNT NISTE CERINTE LOGICE SI CRED CA E NEVOIE SA RESPECTATI MUNCA OE NU DOAR A VOASTRA SI SA POSTATI NISTE DOCUMENTE IN CARE SE POATE DE LUCRAT. MAI DEGRABA AC ARE NISTE FRUSTRARI DACA INSISTA PE ASA SUBIECT CARE POATE FI REZOLVAT IN 30 DE SECUNDE.
Răspuns (11 iul 2024, 18:37):
Vă rugăm să vă documentați. Nu prevede nici un act normativ obligația de publica documentele în word. Ba din contra comunicarea are loc după cum am descris în răspunsurile anterioare. Respectiv solicitările Dumneavoastră nu sunt fondate și nu vor fi acceptate.
Data:
10 iul 2024, 22:52
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
In textul pozitiei este scris una in resurse alta. pe care info o luam ca pe cea veridica? exemplu Betonocontact si Betohgpuht
Răspuns (11 iul 2024, 09:56):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
10 iul 2024, 23:00
Subiectul întrebării:
poz.52
Întrebare:
De ce se aplica coeficientul 0.5 si la utilaj?
Răspuns (11 iul 2024, 13:09):
Coeficientul este necesar de aplicat conform sarcinei date.
Data:
10 iul 2024, 23:09
Subiectul întrebării:
poz. 67
Întrebare:
In textul pozitiei este scris una in resurse alta. pe care info o luam ca pe cea veridica? exemplu Ceresit si Betohgpuht
Răspuns (11 iul 2024, 09:55):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
10 iul 2024, 23:18
Subiectul întrebării:
poz. 81
Întrebare:
In textul pozitiei este scris una in resurse alta. pe care info o luam ca pe cea veridica? exemplu Betonocontact si Betohgpuht
Răspuns (11 iul 2024, 09:55):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
10 iul 2024, 23:40
Subiectul întrebării:
poz. 110
Întrebare:
In textul pozitiei este scris una in resurse alta. pe care info o luam ca pe cea veridica? exemplu Ceresit si Betohgpuht
Răspuns (11 iul 2024, 09:55):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
10 iul 2024, 23:44
Subiectul întrebării:
poz. 118
Întrebare:
De ce se aplica coeficientul 0.5 si la utilaj?
Răspuns (11 iul 2024, 13:09):
Coeficientul este necesar de aplicat conform sarcinei date.
Data:
10 iul 2024, 23:50
Subiectul întrebării:
poz. 128
Întrebare:
In textul pozitiei este scris una in resurse alta. pe care info o luam ca pe cea veridica? exemplu Betonocontact si Betohgpuht
Răspuns (11 iul 2024, 09:55):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
10 iul 2024, 23:56
Subiectul întrebării:
poz. 135
Întrebare:
De ce a fost folosita pozitia CF57A pentru Mesterul Manole daca pentru asa lucrare este prevazuta pozitia CF56A?
Răspuns (11 iul 2024, 13:10):
După specificatii tehnice pentru Glet Meșterul Manole consum normat este de 0.4-1.7 kg/m2. In poz 135 Aplicarea manuala a chitului -Glet Meșterul Manole grosime 1,0 mm este stipulat consum mediu, fiindcă este al doilea strat după "Eurofin"
Data:
11 iul 2024, 00:05
Subiectul întrebării:
poz. 153
Întrebare:
De ce se aplica coeficientul 0.5 si la utilaj?
Răspuns (11 iul 2024, 13:10):
Coeficientul este necesar de aplicat conform sarcinei date.
Data:
11 iul 2024, 00:11
Subiectul întrebării:
poz. 160
Întrebare:
Textul prevede intrerupator cu 1 clapa in resurse este intrerupator dublu. Care il utilizam?
Răspuns (11 iul 2024, 09:55):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
11 iul 2024, 00:19
Subiectul întrebării:
poz. 169
Întrebare:
Textul prevede intrerupator cu 1 clapa in resurse este intrerupator dublu. Care il utilizam?
Răspuns (11 iul 2024, 09:54):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
11 iul 2024, 00:27
Subiectul întrebării:
poz. 178
Întrebare:
Textul prevede intrerupator cu 1 clapa in resurse este intrerupator dublu. Care il utilizam?
Răspuns (11 iul 2024, 09:54):
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Data:
11 iul 2024, 14:28
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Tencuieli interioare de 5 mm grosime, executate manual, cu amestec uscat pe baza de ipsos, la pereti si pereti despartitori, preparare manuala a mortarului. Diferenta in plus sau in minis pentru fiecare 1,0 mm (se adauga sau se scade la art. CF50) K=25,0000.Va rog sa verificati ce grosime totusi se va face tencuiala cu amestc uscat. Anterior este pozitie de 5mm.
Răspuns (11 iul 2024, 18:35):
Tencuieli la pereți și pereți despartitori cu amestec uscat va avea grosimea medie de 30 mm. Adică 5+25=30
Data:
11 iul 2024, 14:30
Subiectul întrebării:
lista cantitati
Întrebare:
La fel aceeasi situatie .Tencuieli interioare de 5 mm grosime, executate manual, cu amestec uscat pe baza de ipsos, la tavan, preparare manuala a mortarului. Diferenta in plus sau in minus pentru fiecare 1,0 mm (se adauga sau se scade la art CF52) K=20,0000.
Răspuns (11 iul 2024, 18:35):
Și la fel acceasi situatie. Tencuieli interioare la tavan cu amestec uscat va avea grosimea medie de 30 mm. Adică 5+20=25 mm.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.