1
Perioada de actualizare
de la 28.06.2024 12:44
până la 12.07.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.07.2024 11:00
până la 19.07.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 865 700 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iun 2024, 12:44 - 12 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iul 2024, 11:00 - 19 iul 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
28 iun 2024, 12:27
Data ultimilor modificări
28 iun 2024, 12:44
Valoarea estimată (fără TVA)
5 865 700 MDL
Achizitii.md ID
21244987
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 iul 2024 12:42 - 30 sept 2024 12:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R30 Anenii Noi-Căuseni-Ștefan Vodă-frontiera cu Ucraina, km 44+000 - 47+000 (3 000 m.l); km 49+000 - 50+000 (1 000 m.l); km 51+000 - 52+000 (1 000 m.l). CPV: 45233141-9 - Lucrări de întreţinere a drumurilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
28.06.24 12:44
caiet de sarcini slarysil r30.docx
Documentele la ofertă
-
28.06.24 12:44
contract antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
28.06.24 12:44
duae slarysil r30.doc
Documentele la ofertă
-
28.06.24 12:44
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 6 443 074,24 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ROBRICONS

Preţul ofertei: 6 539 868,88 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” ocds-b3wdp1-MD-1719566893954 din 30.07.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1719566893954 din 19.07.2024, ce vizează achiziționarea lucrărilor de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R30 Anenii Noi-Căuseni-Ștefan Vodă-frontiera cu Ucraina, km 44+000 - 47+000 (3 000 m.l); km 49+000 - 50+000 (1 000 m.l); km 51+000 - 52+000 (1 000 m. l), Vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Oferta operatorului economic SRL ,,Nouconst” – clasată pe locul întâi, oferta propusă constituind 6 443 074, 24 lei (șase milioane patru sute patruzeci și trei de mii șaptezeci și patru lei, 24 bani) fără TVA nu poate fi acceptată din motivul neprezentării tuturor actelor în conformitate cu documentația standard. În urma evaluării documentelor ofertei, operatorul economic, nu poate fi calificat pe motiv că, actele prezentate nu corespund cerințelor înaintate față de obiectul ce urmează a fi atribuit și ulterior executat, conform cerințelor înaintate în Anunțul de participare. Potrivit prevederilor pct.51 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări nr.69 din 07.05.2021, operatorul economic interesat de a participa la procedura de achiziție publică este obligat să depună până la expirarea termenului-limită stabilit de către autoritatea contractantă, o cerere de participare, în cazul aplicării prevederilor art.33 alin.(7) și alin.(11) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice. În celelalte cazuri, aceasta se depune odată cu oferta. Totodată, în conformitate cu pct.52 din documentația menționată supra, oferta cuprinde următoarele formulare: 1) Propunerea tehnică; 2) Propunerea financiară; 3) DUAE; 4) Garanția pentru ofertă, după caz (anexa nr.9). În rezultatul evaluării licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1719566893954, ce vizează achiziționarea lucrărilor de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R30 Anenii Noi-Căuseni-Ștefan Vodă-frontiera cu Ucraina, km 44+000 - 47+000 (3 000 m.l); km 49+000 - 50+000 (1 000 m.l); km 51+000 - 52+000 (1 000 m.l), s-a constatat, că oferta înaintată de către SRL ,,Nouconst”, nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire, și anume prin neprezentarea propunerii tehnici (devizele de cheltuieli). Urmare celor menționate supra, în lipsa anexării propunerii tehnici conform documentației standard, cerință ce este obligatorie și care trebuie respectată de către toți ofertanții, denotă faptul că operatorul economic nu a respectat cerințele stipulate în documentația de atribuire. Iar potrivit prevederilor art.69 alin.(6) lit. b) din Legea nr.131/2015, autoritatea contractantă, nu acceptă oferta în cazul în care aceasta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire. Prin urmare, grupul de lucru, în conformitate cu prevederile legale menționate supra, a decis respingerea ofertei operatorului economic SRL ,,Noucons”, din motivul neprezentării propunerii tehnici, în conformitate cu documentația standard. Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale. Operatorul economic SRL ,,Robricons” clasat pe locul doi după preț, oferta propusă constituie 6 539 868, 88 lei (șase milioane cinci sute treizeci și nouă mii opt sute șaizeci și opt lei, 88 bani) fără TVA și 7 847 842, 66 lei (șapte milioane opt sute patruzeci și șapte mii opt sute patruzeci și doi lei, 66 bani) cu TVA, corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară și au fost prezentate toate actele conform cerințelor solicitate în anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări